آمریکا شکست انقلاب اسلامی را به رسمیت می شناسد


ساعت: 11:11
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821203

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: با گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مظهر جبهه باطل، آمریکا اعتراف می کند که در مقابل انقلاب اسلامی هیچ اشتباهی نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد شهادت سید مرتضی .وینی با تشکر از خانواده هنرمند فقید جهانگیر خسروشاهی و با حضور خانواده های شهدای قصه فتح، جانبازان، هنرمندان و سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در تالار خلیج موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

جانشین فرمانده کل سپاه در این مراسم با اشاره به حکم تاریخی امام خمینی (ره) مربوط به آمریکا گفت: امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و اکنون که 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، آمریکا تشخیص می دهد که هیچ غلطی نمی تواند بکند. انقلاب اسلامی . . نه در مرکز انقلاب اسلامی، بلکه در مقابل دورترین نقاط هواداران انقلاب اسلامی. دانمارک او هم اشتباه نکرد و این برد یعنی سید مرتضی باید آوینی زیادی داشته باشد تا از هنر خودش برای نشان دادن جلوه هایی که در میدان می افتد استفاده کند. دانمارک و مردم در همه جا دانمارک آنها را بیاورید.

سردار فدوی برای روش فعالیت های هنری و رسانه ها جبهه باطل همچنین گفت: “واقعیت برای جبهه باطل اهمیتی ندارد، آنچه برای جبهه باطل اهمیت دارد تصویری است که برای واقعیت ایجاد می کند و این همان رویه ای است که آمریکایی ها از دهه 1970 انجام داده اند.”

وی افزود: آنها معتقدند چون ما قدرت تصویرسازی داریم از هر موضوعی که منافع ما در میان است تصویری می سازیم اما عزیزان من بدانید که حقانیت جبهه حق تا این حد متبلور است و قوی آنها حتی با فرصت هایی که در تصویر دارند نمی توانند موفق شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: روال یک شهید .وینی این یک الگوی بزرگ برای همه کسانی است که در عرصه هنر فعالیت می کنند، کسانی که می توانند راه بزرگانی چون شهید سید مرتضی را ادامه دهند. .وینی در پیشگاه خداوند متعال سپید باشند شهید .وینی اگرچه می توانست مانند همه رزمندگان به جای دوربین و خودکار اسلحه به دست بگیرد و به درجه شهادت برسد، اما زبان می دانست و روتین هنری می تواند اثر طولانی مدت داشته باشد و بنابراین روال عمدا انتخاب شده است.

در این مراسم بزرگداشت از خانواده هنرمند فقید جهانگیر خسروشاهی از دیگر خانواده های شهدای داستان فتح با حضور سردار قدردانی شد. فدوی از سید محمد نادری نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید