قاطعانه با فساد مبارزه می کنیم/ دولت ساعت سیزدهم را به رسمیت نمی شناسد


ساعت: 11:43
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1820889

محمود حسینی پور گفت: مهمترین عامل بازدارنده سرمایه گذاری در مازندران فساد است و قاطعانه با فساد مبارزه می کنیم چرا که فساد خط قرمز ماست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سیدمحمود حسینی پور شنبه شب در اولین جلسه شورای اداری استان مازندران در سال 1401 با بیان اینکه نگاه ما این است که ظرفیت مازندران بسیار زیاد است و تلاش می کنیم جلوه رونق اقتصادی را در مجموعه مدیریتی شاهد باشیم. استان و برای نشان دادن توانمندی منطقه اقتصادی شمال کشور گفت: مردم مازندران حق دارند اقتصاد اول کشور باشند.
استاندار مازندران یادآور شد: در زمینه ارتباط با کشورهای همسایه و اوراسیا تلاش های خوبی در استان در حال انجام است و استان مازندران در سال 1401 متمایز از سایر استان ها خواهد بود که امیدواریم با همکاری و همدلی همه مدیران و کارکنان این استان انجام شود. سه شعبه استان ما می توانیم سال متفاوتی را محاسبه کنیم.
وی گفت: خوشبختانه در روزهای اخیر چندین هیئت سرمایه گذاری از کشورهای اوراسیا و اروپایی برای مذاکره به استان آمده اند و در آینده نزدیک همایش سرمایه گذاری را در استان برگزار خواهیم کرد.
حسینی پور افزود: پروژه های مهمی در استان داریم که روی پرتال استانداری قرار می گیرد و به دست سرمایه گذاران می رسد، نگاه ما این است که مجوز در استان باید تغییر کند و پنجره واحدی برای صدور مجوز در استان تشکیل داده ایم.
استاندار تاکید کرد: مهمترین عامل بازدارنده سرمایه گذاری در استان فساد است و قاطعانه با فساد مبارزه می کنیم و فساد خط قرمز ماست و دست فساد را در استان که قول آن را به سرمایه گذاران داده بودیم و در فضای امن بهره مند می شویم کوتاه می کنیم. طراوت و شادابی و رشد اقتصادی.
این مقام عالی رتبه دولتی در استان با بیان اینکه در این دولت مدیران باید جهادگر و جهادگر کار باشند، افزود: امروز در عرصه اقتصاد به جهاد نگاه می کنیم و راه حل مشکلات کشور تمرکز بر تولید با یک دانش «فرمان مقام معظم رهبری باید در دستور کار برنامه های مدیران باشد.
وی با بیان اینکه مدیران اجرایی باید با تمام توان و انگیزه جهادی برای جبران گذشته تلاش کنند و گام های اساسی بردارند و از این راه آهن جدید برای تحول دولت به نفع مردم استفاده کنند، گفت: برای رسیدن به رشد هشت درصدی کشور. برنامه و بودجه به مازندران داده است، نیازمند اقدامات جهادی همه مدیران هستیم.
حسینی پور گفت: روسای دستگاه های اجرایی برنامه های خود را در استانداری ارائه کنند که هم قابلیت زمانی و هم اجرایی دارد.
وی بر مبارزه با فساد در ادارات تاکید کرد و گفت: اگر در دستگاه اداری چنین اتفاقی بیفتد، مدیر این اداره مسئولیت دارد و باید پاسخگو باشد. همچنین با سامانه نظارت هوشمند بر رفتار همه مدیران استان نظارت خواهیم کرد.
استاندار مازندران؛ وی از مقوله های مهمی که مدیران باید به آن توجه جدی داشته باشند، حمایت از سرمایه گذاران، حمایت از نیازمندان، توجه به مناطق فقیرنشین، جهش تولید و حمایت از کارآفرینی را برشمرد.
وی تصریح کرد: تعداد مسافران نوروزی در استان حدود 20 میلیون نفر است و در تعطیلات نوروزی در استان شاهد پدیده چادر نبودیم و برای اولین بار در نوروز در چادر نخوابیدیم و هیچکس نمانده است. در خیابان ها و چادرها تلاش های خوبی برای خدمت رسانی به مسافران انجام شده است و از زحمات مسئولان از جمله استانداران قدردانی می کنم.
استاندار گفت: مجمع نمایندگان نیز همکاری خوبی با دستگاه های اجرایی دارد و نمایندگان درخواست های استان را در سطح ملی پیگیری می کنند.
حسینی پور با بیان اینکه از ساعت کاری دولت سیزدهم اطلاعی نداریم، گفت: مدیران باید 24 ساعته برای مردم جهاد کنند چرا که وظیفه ما در حوزه اقتصاد جهاد است.
وی تمرکز بر تولید با مولفه های دانش بنیان و اشتغال زا را راه برون رفت از این معضل عنوان کرد و گفت: این جهت گیری باید در ماموریت ها و برنامه های جاری مورد توجه مدیران قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید