آموزش و پرورش: باید به سمت ایجاد مدارس غیردولتی حوزه علمیه برویم

آموزش و پرورش: باید به سمت ایجاد مدارس غیردولتی حوزه علمیه برویم

همکاری حوزه و آموزش و پرورش گام موثری در راه اندازی مدارس غیردولتی است. در آموزش و پرورش باید به سمت ایجاد مدارس غیردولتی مبتنی بر حوزه حرکت کنیم و خود حوزه باید پایه گذار مدارس غیردولتی باشد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس سند تحول بنیادین هدف تربیت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی است که نیازمند همکاری و مشارکت سایر نهادها است. و سازمان ها

به گزارش عصر ایران به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، احمد محمودزاده در چهاردهمین نشست سالانه ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش گفت: همه مشکلات باید در ارتباط مستمر معلم و شاگرد حل شود. باید در کلاس درس و همراه با برنامه اتفاق بیفتد و باید به طور جدی به این موضوع رسیدگی شود.

وی افزود: اگر به نیروی انسانی توجه شود، بسیاری از مشکلات با سهولت بیشتری حل می شود، زیرا عامل اصلی رشد و توسعه، سیستم نیروی انسانی با انگیزه و اثربخش است.

وی ادامه داد: ارکان آموزش و پرورش باید همسو شود، مانند صدا و سیما باید در ارکان تعلیم و تربیت هماهنگ باشد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش در خاتمه گفت: همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش گامی موثر در ایجاد مدارس غیردولتی است. در آموزش و پرورش باید به سمت ایجاد مدارس غیردولتی مبتنی بر حوزه حرکت کنیم و خود حوزه باید پایه گذار مدارس غیردولتی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید