معاون وزیر آموزش و پرورش: اقامه نماز و توجه به حجاب در تعیین شهریه مدارس غیردولتی موثر است.

معاون وزیر آموزش و پرورش: اقامه نماز و توجه به حجاب در تعیین شهریه مدارس غیردولتی موثر است.

احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کیفیت بخشی را در قالب الگوی پایه و مبنای این 100 نکته دیده ایم، گفت: مدارس به این ترتیب هستند. که رویکرد فرهنگی و تربیتی دارند، در مسابقات و جشنواره های فرهنگی شرکت می کنند، تشکل ها باید دانشجوی فعال باشند، باید به نماز، حجاب و عفاف توجه کنند و مواردی از این قبیل در تعیین شهریه آنها موثر است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ الگوی شهریه در مدارس غیردولتی خبر داد و شرایط پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی را اعلام کرد.

احمد محمودزاده درباره زمان ابلاغ الگوی شهریه به موسسان برای تعیین میزان افزایش شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید گفت: الگوی شهریه را به مراکز و مدارس ابلاغ کرده ایم. .

وی در گفت و گو با ایسنا، افزود: یکی از تفاوت های مدل شهریه سال جدید با سال گذشته این است که سال گذشته کیفیت را به شهریه اضافه کردیم و مدل بیش از 100 امتیاز داشت و فرصت افزایش 20 درصدی شهریه مدارسی که داده بودند. امتیازهای کیفی را در نظر گرفته بودیم که آنها برنده شدند و این مانند یک امتیاز اضافی بود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون کیفیت بخشی را در قالب الگوی پایه و بر اساس این 100 نکته دیده ایم، گفت: به این ترتیب مدارسی که دارای برای شرکت در مسابقات و جشنواره های فرهنگی باید رویکرد فرهنگی و تربیتی داشته باشند، تشکل های دانشجویی فعال داشته باشند، به نماز، حجاب و عفاف توجه کنند و این موارد در تعیین شهریه آنها موثر است.

محمودزاده همچنین به تشریح شرایط پیش ثبت نام مدارس غیردولتی پرداخت و اظهار داشت: پیش ثبت نام پذیرفته می شود و می توان از نگرانی خانواده ها بکاهد. اما شرایطی وجود دارد مانند پیش ثبت نام و پرداخت قبض باید برابر با شهریه سال قبل باشد و همراه با افزایش هزینه نباشد. همچنین آزمون و مصاحبه در نظر گرفته نمی شود و در صورت انصراف دانشجو به هر دلیلی، شهریه وی بدون کاهش بازگردانده می شود.

وی افزود: در صورتی که مدرسه ای بیش از محل های خود متقاضی داشته باشد، اولویت با دانش آموزان منطقه جغرافیایی همان مدرسه است و فقط می توانند برای بقیه متقاضیان آزمون و مصاحبه انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید