شهریه ثابت مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید


ساعت: 09:48
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880695

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: حداقل شهریه ثابت مدارس غیردولتی 4 میلیون و حداکثر شهریه 35 میلیون و 600 تومان است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد محمودزاده درباره شهریه مدارس غیردولتی به “ایرنا” گفت: شهریه ثابت و فوق برنامه هر مدرسه به تفکیک در سامانه www.mosharekatha.ir اعلام می شود.

وی افزود: هر مدرسه باید تابلوی مبلغ شهریه را از آموزش و پرورش منطقه دریافت و در مدرسه نصب کند و به این ترتیب خانواده دیگر نیازی به مراجعه به سامانه ندارند، اولیا می توانند برای تکمیل ثبت نام دانش آموزان به مدرسه مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: همچنین خانواده ها می توانند با مدارس برای پرداخت شهریه توافق کنند و بخشی از آن را در ثبت نام و مابقی را پرداخت کنند. در طول سال تحصیلی

محمودزاده ادامه داد: شهریه هر مدرسه ای با مدرسه دیگر متفاوت است و هر استانی با استان دیگر متفاوت است، بنابراین افزایش شهریه به صورت درصدی اعمال نمی شود و به دنبال افزایش شهریه با توجه به عملکرد مدارس هستیم.

وی یادآور شد: امسال قضاوت کردیم که شهریه مدارس با ارقام بالا نباید زیاد افزایش یابد و مدارس با شهریه پایین باید فعالیت آموزشی و آموزشی بهتری داشته باشند.

هزینه کلاس های فوق برنامه اختیاری است

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در سامانه شهریه فوق برنامه دانش آموزان نیز مشخص شده است، البته شهریه فوق برنامه و هرگونه خدمات دیگری مانند هزینه ایاب و ذهاب، لباس فرم و غذا اختیاری و متفاوت از شهریه ثابت است. .

محمودزاده شهریه ثابت را برای همه مدارس اجباری عنوان کرد و افزود: سایر هزینه ها در مدارس اجباری نیست و خانواده ها توان پرداخت آن را ندارند و مدارس نمی توانند کمک های مردمی را از اولیا دریافت کنند.

وی همچنین درباره تفاوت الگوی یادگیری امسال با سال های گذشته بیان کرد: امسال از 100 امتیاز 35 امتیاز به فرآیندها و فعالیت های آموزشی مدارس تعلق گرفت که البته این روند و مدل برای آینده تغییراتی خواهد داشت. سال تحصیلی.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: برای سال تحصیلی آینده اجرای سند تحول بنیادین با توجه به شاخص های بررسی شده در اردو و ارزیابی رویکردهای آموزشی، تربیتی و آموزشی افزایش می یابد.

برای سال تحصیلی آینده اجرای سند تحول بنیادین با توجه به شاخص های بررسی شده در اردو و ارزشیابی رویکردهای آموزشی، تربیتی و آموزشی افزایش می یابد، مقید به میزان آموزش هستیم.

تاخیر در ورود به سیستم به تعداد زیاد کاربران مربوط می شود

وی درباره تاخیر کاربران در ورود به سامانه اعلام شهریه مدارس توضیح داد: سامانه www.mosharekatha.ir در خدمت تمامی موسسان، مدیران و اولیای دانش آموزان می باشد تا میزان شهریه هر مدرسه را مشاهده کنند، به وسیله حجم امکان پذیر است. تعداد لاگین ها در این سیستم زیاد است، ورود کند است اما از نظر مسائل فنی مشکلی ندارد.

به گزارش ایرنا، سایت سازمان های مردم نهاد مشارکت در مدارس با هدف ارائه خدمات الکترونیکی به مدارس غیردولتی برای ساماندهی مشارکت مردمی راه اندازی شد.

در این سامانه خدمات مختلفی از جمله استعلام تحصیل، ثبت نام دوره های ارتقای صلاحیت و … ارائه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید