دولت اجازه افزایش 15 تا 20 درصدی شهریه مدارس غیردولتی را داده است


ساعت: 08:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912769

محدی گفت: مدرسه نیروگاه اتمی یک مدرسه ملی و بین المللی است و پس از گذشت چندین سال در مهرماه امسال مشکل بهره برداری از این مدرسه حل شد و دو هنرستان در سطح ملی توسط نیروگاه اتمی بوشهر در حال ساخت است. گیاه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر؛ علی محدی در نشست خبری که عصر دیروز برگزار شد، اظهار داشت: خانه معلم شماره 1 و 2 و مرکز درمانی فرهنگیان در این سال ها خدمات خوبی ارائه نکرده اند اما با پیگیری های انجام شده مرکز شماره یک و درمانگاه فرهنگیان در حال ارائه خدمات هستند. بهبود یافته اند و از زیان به سود رسیده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: تخت های درمانگاه فرهنگیان از دو تخت به شش تخت افزایش می یابد و این مکان به زودی به مرکز بهداشت تبدیل می شود و به دنبال استقرار آمبولانس در این مرکز با حضور پزشکان متخصص در بخش شفای فرهنگیان استان شاهد خدمات رسانی مناسب هستیم.

موحدی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در 2 مرحله گفت: در مرحله اول 36 زمین ورزشی با چمن مصنوعی، 8 سالن ویژه دانش آموزان دختر و 20 کلاس درس تربیت بدنی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه در فاز اول بیش از 14.5 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است، خاطرنشان کرد: تاکنون 8 زمین چمن افتتاح شده و در آذرماه 6 چمن در شهرستان های جم و تنگستان و منطقه دلوار افتتاح می شود و مابقی پروژه ها تا پایان امسال تکمیل می شود. در پایان سال تحصیلی مورد بهره برداری قرار می گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: در فاز دوم طرح شهید سلیمانی 50 زمین چمن مصنوعی، 8 سالن ورزشی و 50 کلاس درس تربیت بدنی ساخته و تجهیز می شود که در تاریخ انقلاب اسلامی بی نظیر است. . در مجموع 174 پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان در مدارس استان در اجرای طرح شهید سلیمانی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه برای مستندسازی املاک آموزشی تلاش شده است، گفت: ۴۳ سال از انقلاب اسلامی می گذرد و تالار کوثر، مدرسه نخدا عباس، مدرسه جواد الائمه در سله آباد و فرهنگستان کشاورزی سعد آباد و دو مدرسه در کنگان. به جز املاک بنیاد مصطفان، این املاک پس از پیگیری های مکرر به نام آموزش و پرورش منتقل می شود و در این راستا حدود 60 هکتار از زمین های تحت مالکیت بنیاد مصطفان پس از گذراندن مراحل اداری به آموزش و پرورش تعلق می گیرد. رویه ها. گرفتن

موحدی با بیان اینکه به دنبال سند چشم انداز 5 سال آینده کنکور در استان هستیم، افزود: در حوزه کنکور با همکاری پارس جنوبی برای کلاس های کنکور اعتبار داده می شود اما نظر ما این است که باید منابع مالی برای کلاس های کنکور برای تمام مناطق استان تامین شود و دانش آموزان از این کلاس ها استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته در سال های اخیر نرخ کنکور دانش آموزان استان از 28 به 11 رسیده است.

وی بیان کرد: با نمایندگان استان پیگیری هایی برای راه اندازی اداره آموزش و پرورش عشایری انجام شده و امیدواریم با گذراندن مقدمات شاهد راه اندازی آن در سال تحصیلی آینده باشیم.

موحدی از اختصاص زمین برای ساخت مدرسه در تنگ کت خبر داد و گفت: عدالت آموزشی یکی از اهداف مهم ما است و برای رفع مشکلات و نیازهای آموزشی منطقه تنگ کت جلساتی را با مدیرکل راه و شهرسازی مدارس برگزار کردیم. و تجدید و نماینده مردم بوشهر و مدرسه همچنین در مهرماه از نیروگاه شنیدیم که با همکاری خوب مدیران نیروگاه، دانش آموزان این منطقه در این مکان تحصیل می کنند و تمامی امکانات و تجهیزات فراهم شده است. دانش آموزان دیگر مجبور نیستند کیلومترها را تا مرکز شهر طی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه تلاش ما بر این است که در سال تحصیلی آینده استخر مدرسه برازیان و گناوه را به بهره برداری برسانیم، اظهار داشت: در راستای آغاز بهره برداری از استخر در شهرستان بوشهر پیگیری های لازم انجام شد. اقدامات با شورای امداد و نجات و اداره کل آغاز شده است و ورزش و جوانان استان پیگیری شد و امیدواریم به زودی شاهد فعالیت این استخر باشیم.

وی تصریح کرد: خانواده ها می توانند هر طور که می خواهند به مدارس کمک کنند و اجباری برای دریافت وجه وجود ندارد و اگر استانداری نیرو بگیرد تذکر داده و با آن برخورد می کنیم.

موحدی از توزیع 60 میلیارد تومان تجهیزات به مدارس استان خبر داد و افزود: 15 میلیارد تومان ایزوگام به مدارس دادیم تا امسال شاهد نشتی سقف هیچ مدرسه ای نباشیم و 5 میلیارد تومان نیز تخصیص یافت. برای آسفالت مدارس با همکاری اداره اصلی نوسازی.”

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه همه دانش آموزان برای ما ارزشمند هستند و مدرسه محل یادگیری است، تصریح کرد: تاکنون لباس شخصی، نظامی و امنیتی وارد مدارس نشده است و آموزش و پرورش و استان. التهابات مدرسه را کنترل می کند این که با مدیریت خوب کشاورزان تاکنون کمترین آلودگی را داشته ایم، مسئولیت کامل بر عهده مالک است.

وی بیان کرد: دولت 15 تا 20 درصد مجوز افزایش شهریه مدارس غیردولتی را داده است و این خلاف قانون است.

موحدی از وجود هزار و 500 کلاس درس در استان بوشهر خبر داد و گفت: 500 کلاس درس جدید توسط بهمنی اضافه می شود و امیدواریم با تلاش مدیران استانی و اداره کل نوسازی و مدارس به تدریج از تعداد کلاس ها کاسته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از راه اندازی خط تلفن 1570 اورژانس اجتماعی دانش آموزی خبر داد و گفت: تابستان سال 1700 با این خط تماس برقرار شد.

موحدی خاطرنشان کرد: مدرسه نیروگاه اتمی یک مدرسه ملی و بین المللی است و پس از گذشت چند سال در مهرماه امسال مشکل شروع به فعالیت این دانشکده برطرف شد و دو هنرستان در سطح ملی توسط نیروگاه اتمی بوشهر ساخته می شود. نیروگاه.

وی با اشاره به افزایش ورود هنرجویان به هنرستان های استان افزود: اولین هنرستان رومهر به زودی با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی کشور افتتاح می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید