شهریه ثابت مدارس غیردولتی اعلام شد

شهریه ثابت مدارس غیردولتی اعلام شد

روز جدید رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: حداقل شهریه ثابت مدارس غیردولتی 4 میلیون و حداکثر شهریه 35 میلیون و 600 تومان است. .

احمد محمودزاده درباره میزان شهریه مدارس اظهار داشت: شهریه ثابت و فوق برنامه هر مدرسه به تفکیک در سامانه www.mosharekatha.ir اعلام می شود.

وی افزود: هر مدرسه باید تابلوی شهریه را از آموزش و پرورش منطقه دریافت و در مدرسه نصب کند و به این ترتیب خانواده دیگر نیازی به مراجعه به سامانه ندارند، اولیا می توانند برای تکمیل ثبت نام دانش آموز به مدرسه مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: خانواده ها نیز می توانند با مدارس برای پرداخت شهریه تفاهم نامه منعقد کنند و بخشی از آن را هنگام ثبت نام و مابقی را در طول ثبت نام پرداخت کنند. سال تحصیلی .

محمودزاده ادامه داد: شهریه هر مدرسه ای با مدرسه دیگر متفاوت است و هر استانی با استان دیگر متفاوت است، بنابراین افزایش شهریه به صورت درصدی اعمال نمی شود و به دنبال افزایش شهریه با توجه به عملکرد مدارس هستیم.

وی یادآور شد: امسال قضاوت کردیم که شهریه مدارس با ارقام بالا نباید زیاد افزایش یابد و مدارس با شهریه پایین باید فعالیت آموزشی و آموزشی بهتری داشته باشند.

هزینه کلاس های فوق برنامه اختیاری است

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در سامانه شهریه فوق برنامه دانش آموزان نیز مشخص شده است، البته شهریه فوق برنامه و هر گونه خدمات دیگری مانند ایاب و ذهاب، لباس فرم و هزینه غذا اختیاری و متفاوت از شهریه ثابت است.

محمودزاده شهریه ثابت را برای تمامی مدارس اجباری عنوان کرد و افزود: سایر هزینه ها در مدارس اجباری نیست و خانواده ها توان پرداخت آن را ندارند و مدارس نمی توانند به عنوان کمک مردمی از اولیا شهریه دریافت کنند.

وی درباره تفاوت الگوی یادگیری امسال با سال های گذشته نیز گفت: امسال 35 امتیاز از 100 امتیاز به فرآیندها و فعالیت های آموزشی و آموزشی مدارس تعلق گرفت که البته این روند و الگو برای تحصیلی بعدی تغییراتی خواهد داشت. سال

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: برای سال تحصیلی آینده اجرای سند تحول بنیادین با توجه به شاخص های بررسی شده در اردو و ارزیابی رویکردهای آموزشی، تربیتی و آموزشی افزایش می یابد.

محمودزاده تاکید کرد: در سال تحصیلی آینده عملکرد موفق مدرسه بررسی می شود و در نهایت این عملکرد را به میزان شهریه مرتبط می کنیم.

تاخیر در ورود به سیستم مربوط به تعداد زیاد کاربران است

وی درباره تاخیر کاربران در ورود به سامانه اعلام شهریه مدارس توضیح داد: سامانه www.mosharekatha.ir در خدمت تمامی موسسان، مدیران و اولیای دانش آموزان می باشد تا با در نظر گرفتن میزان شهریه هر مدرسه مشاهده کنند. حجم ورود در این سیستم ورود بسیار کند است اما از نظر مسائل فنی مشکلی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید