اطلاعیه آموزش مدارس غیردولتی 4 تا 35 میلیون تومان آموزش ثابت

اطلاعیه آموزش مدارس غیردولتی 4 تا 35 میلیون تومان آموزش ثابت

روز جدید : رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ آموزش مدارس غیردولتی خبر داد و سقف و کف شهریه مصوب در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم را اعلام کرد. مدرسه

احمد محمودده در این خصوص گفت: امسال در نظر داشتیم در تعریف یادگیری به رویکردهای آموزشی نگاه کنیم به طوری که علاوه بر عناصری مانند امکانات، تجهیزات و فضاهای آموزشی، حدود 35 امتیاز از 100 امتیاز برای فعالیت های آموزشی و رویکردهای آموزشی است. مدارس را توزیع کردیم.

وی افزود: امسال «درصد افزایش» تحصیلی اعلام نکرده ایم، اما آموزش و پرورش هر مدرسه متناسب با عملکرد خود افزایش یافته است. بدیهی است در صورت مناسب بودن عملکرد مدرسه در ایجاد ماشین آلات، امکانات، تجهیزات و نیروی کار مناسب، مشمول افزایش بیشتر خواهد بود. جلساتی با موسسان در تهران و استان ها داشتیم و در هیات نظارت به جمع بندی رسیدیم و موضوع با سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در میان گذاشته شد و شهریه ها نهایی شد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: بر این اساس حداقل شهریه ثابت مصوب 4 میلیون تومان و حداکثر شهریه 35 میلیون تومان خواهد بود که در سامانه مشارکت مشخص شده است. برای هر مدرسه سقف آموزشی مصوب دوره متوسط ​​دوم 34 میلیون تن، دوره متوسط ​​اول 33 میلیون تن و دوره ابتدایی 26 میلیون و 800 هزار تن است و شهریه بالاتر از رقم اعلام شده نخواهیم داشت.

محموده ادامه داد: بار دیگر تاکید می کنم که آموزش اعلامی یک آموزش ثابت است که می توان به آن اضافه کرد. البته این افزایش برای فعالیت های فوق برنامه باید به تایید هیات نظارت ناحیه و ناحیه و تایید انجمن اولیا و مربیان مدارس برسد. هزینه هایی مانند حمل و نقل، غذا و لباس فرم جزء مدارس ثابت نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید