تحویل محصولات جدید مگاموتور زودتر از موعد مقرر انجام شده است

ساعت: 20:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1923088

مدیرعامل شرکت مگاموتور در حاشیه نمایشگاه قطعات خودرو تبریز گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده محصولات جدید مگاموتور زودتر از موعد مقرر وارد بازار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به گزارش سایپان نیوز؛ کیومارت ناصری با بیان مطلب فوق افزود: محصولات جدید مگاموتور با مصرف سوخت بسیار کمتر و مطابق با استانداردهای سازمان ملی استاندارد، کاهش آلایندگی، افزایش قدرت و کیفیت بالا در سبد محصولات این گروه قرار خواهد گرفت. پایان سال جاری.» خودروسازی سایپا مستقر می شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، نسل جدید موتورها و گیربکس های شرکت مگاموتور به زودی ارائه می شود. این محصولات با استحکام و کیفیتی بسیار بالاتر از آنچه تاکنون تجربه شده است، همگام با روندهای متغیر و متحول بازار عرضه خواهد شد که پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان و سلیقه کاندیداها باشد..

مدیرعامل مگاموتور در ادامه به رسالت شرکت مگاموتور در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا اشاره کرد و گفت: با توجه به رسالت مگاموتور تعداد زیادی از قطعه سازان و قطعه سازان کشور با این گروه همکاری می کنند و در این راستا ، تعداد زیادی از شرکت های زیر مجموعه این شرکت در استان آذربایجان شرقی می باشد.

وی ادامه داد: شرکت های سایپا آذربایجان و اسمتکو از جمله شرکت های قوی و بزرگ مگا موتور در استان آذربایجان شرقی هستند که تولیدات بسیار مهمی مرتبط با زنجیره تامین برق در خانواده بزرگ گروه خودروسازی سایپا دارند..

سفیر ناصری تصریح کرد: در سفر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به سایپا آذربایجان خط تولید قطعات حساس و پیچیده صنعتی افتتاح شد که گام بلند و موثر دیگری در راستای تولید داخلی و کاهش وابستگی و کاهش ارز برداشته خواهد شد. ..

مدیرعامل مگاموتور همچنین به کسب مجوز برای تجهیز و نوسازی خطوط منسوخ این شرکت اشاره کرد و گفت: با توجه به تغییر تکنولوژی و همچنین انتظارات جدید بازار در سراسر جهان به ویژه در صنعت خودرو، دوره های بازسازی و نوسازی خطوط تولید در سال های اخیر به دلیل عدم سرمایه گذاری مناسب انجام شده است که این نوسازی در کشور انجام نشده است..

وی افزود: با توجه به نظر ویژه دولت سیزدهم و ابلاغیه هیئت وزیران در خصوص نوسازی و بازسازی صنایع، خوشبختانه شرکت مگاموتور با ارائه طرح توجیهی و گزارشات خود و موافقت وزارت صنعت، معدن و تجارت، توانست مجوز نوسازی و بازسازی خطوط تولید را دریافت کند..

مبلغ ناصری تاکید کرد: با توجه به دریافت این مجوز و حمایت های دولتی، شرکت مگاموتور پس از ارتقای ماشین آلات و افزایش ظرفیت تولید، کیفیت محصولات این شرکت را ارتقا خواهد داد. وی افزود: در نظر داریم همان رویکرد نوسازی تقویت و تولید محصولات با کیفیت بالاتر را در زیرمجموعه ها و زیرمجموعه های مگاموتور اجرا کنیم. .

دیدگاهتان را بنویسید