مجوز بازسازی و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات مگاموتور اخذ شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایپانیوز ; کیومارت ناصری مدیرعامل مگاموتور با بیان این مطلب افزود: با توجه به تغییر تکنولوژی و همچنین انتظارات جدید بازار در سراسر جهان به ویژه در صنعت خودرو، خطوط تولید در حال نوسازی و نوسازی است. مگاموتور ساخته نشد.

وی گفت: با توجه به نگاه ویژه دولت سیزدهم و ابلاغ مصوبه هیات وزیران در خصوص نوسازی و بازسازی صنایع و حمایت هیات مدیره گروه سایپا، خوشبختانه شرکت مگاموتور توانست تاییدیه وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارائه طرح توجیهی و گزارش های خود مجوز تجدید و مرمت خطوط تولید خود را صادر کرد.

مبلغ ناصری تاکید کرد: با دریافت این مجوز و حمایت دولت، شرکت مگاموتور همزمان با نوسازی ماشین آلات و افزایش ظرفیت تولید، اقدام به ارتقا و ارتقای کیفیت محصولات این شرکت خواهد کرد.

وی افزود: در نظر داریم رویکرد تولید نسل جدید محصولات باکیفیت را در زیر مجموعه شرکت های قطعه ساز و زیرمجموعه مگاموتور پیاده کنیم.

مدیرعامل مگاموتور تصریح کرد: این بازسازی و نوسازی نیاز به اعتباری بالغ بر 50 هزار میلیارد ریال دارد که پس از تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت، تامین منابع و عملیات اجرایی آن از ابتدای سال 1391 آغاز می شود.

وی افزود: با بازسازی و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات، شاهد ارتقای کیفیت تولید، کاهش اتلاف انرژی و مصرف سوخت و صرفه جویی چشمگیر ارز و ریال و نسل جدید محصولات گروه خودروسازی سایپا خواهیم بود. پیشرانه های مدرن و باکیفیت تر برای بازار داخلی خواهد بود و صادرات منتفع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید