پروژه بهسازی جاده سرابند به مشگین شهر در موعد مقرر تکمیل می شود

ساعت: 17:02
تاریخ انتشار: 1301/10/17
کد خبر: 1922237

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: حدود 16 ماه است که به دنبال منابع مالی برای جاده سربند – مشگین شهر هستیم و با هماهنگی و همکاری نهادهای ذیربط ضمانت نامه بانک ملت انجام شد. صادره از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان مامحبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل پیش از ظهر امروز با اشاره به اقدامات انجام شده برای تعریض و آسفالت 20 کیلومتری جاده سربند به مشگین شهر گفت: 7 کیلومتر از این مسیر آسفالت شده و 13 کیلومتر مابقی آن آسفالت شده است. کیلومتر به پیمانکار واگذار شده است و پیش بینی می شود عملیات اجرایی این سایت در سال آینده به اتمام برسد.

وی همچنین از صدور ضمانت نامه بانکی ماده 56 تمکن مالی برای تکمیل جاده سربند – مشگین شهر خبر داد و گفت: حدود 16 ماه است که با هماهنگی های انجام شده برای تامین منابع مالی جاده سربند – مشگین شهر تلاش می کنیم. با همکاری دستگاه های ذیربط، ضمانت نامه بانک ملت توسط سازمان برنامه و بودجه کشور صادر می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: بانک ملت برای تامین منابع مالی مورد نیاز این مسیر نیز باید مجوز ماده 22 را از بانک مرکزی برای تامین منابع مالی و وزارت راه و شهرسازی اخذ کند. شهرسازی باید برای تخصیص منابع مالی قرارداد مربوطه را امضا کند تا تخصیص این پروژه بهسازی سرابند مشگین شهر در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

وی در خصوص مطالبات پیمانکار برای احداث باند دوم سربند به مشگین شهر نیز گفت: یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار از طریق ماده 56 و کمک مالی بانک ملت برای پرداخت نیازمندی های پروژه اعطا می شود. پیمانکار.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید