کارگاه های آموزشی تئاتر در سه قطب هرمزگان برگزار می شود


ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910315

راهپرور گفت: به منظور تربیت معلم، تدریس جزئی کتاب سبک و موضوعات فنی دومین جشنواره سراسری تئاتر آموزشی، کارگاه های آموزشی در سه شهرستان شرق، غرب و مرکز استان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ مجید رئیس جمهور در حاشیه برگزاری اولین سمینار تخصصی جشنواره ملی تئاتر آموزشی ایران که در دانشگاه فرهنگیان میناب برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره تئاتر آموزشی به دلیل رعایت بالای استانداردهای آموزشی مورد توجه وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت. شش هدف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان که وظیفه تربیت معلمان پویا و متفکر نسل آینده کشور را بر عهده دارد، سنگ بنای این سمینارهای آموزشی و تخصصی شده و میزبان اولین سمینارهای آموزشی این جشنواره بود تا اولین گام های تحول را بردارد. در آینده آموزش مدرسه از میان معلمان ما تازه شروع کرده ایم.

راهپرور با اشاره به اینکه شهرستان میناب به عنوان پایتخت تئاتر آموزشی ایران شناخته می شود و این امر مسئولیت استان را سنگین می کند، گفت: ابتدا باید کل استان را نسبت به این موضوع حساس کنیم و در این زمینه کارگاه های آموزشی در شهرستان های سه منطقه شرقی در غرب و مرکز استان برگزار می شود.

دبیر دومین جشنواره ملی تئاتر عبرت ایران خاطرنشان کرد: این کارگاه برای توانمندسازی معلم ویژه دومین جشنواره سراسری تئاتر عبرت و همچنین طرح درس ملی تئاتر برگزار می شود که امیدواریم از هنر ارزشمند تئاتر به عنوان یک راه حل استفاده شود. روشی قطعی و پایدار برای یادگیری در آینده نزدیک بیاید شاهد آن در کلاس های درس در تمامی مقاطع تحصیلی باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید