کنفرانس مطبوعاتی سی و پنجمین جشنواره تئاتر هرمزگان برگزار شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: وجه تمایز جشنواره امسال با سالهای گذشته، بخش خیابانی است که برای نخستین بار در طول تاریخ برگزاری جشنواره استانی، این بخش اضافه شده و 7 اثر نمایشی در نقاط مختلف شهر بندرعباس برای عموم، اجرا خواهند داشت.

جهانگیری گفت: نمایش های صحنه ای در دو سالن پلاتو آفتاب و فرهنگسرای طوبی و نمایش های خیابانی در نقاط مختلف شهر بندرعباس از جمله بوستان غدیر، پارک آبی آزاد شهر، محوطه فرهنگسرای طوبی و چهار راه برق برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و بیان داشت: در هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب در شهرستان های بندرخمیر، بندرلنگه و میناب دایر شده است که تا 30 آبانماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: در یکسال گذشته در حوزه کتاب 6000 جلد کتاب را به مساجد و موسسات و نهادهای دولتی اهدا کرده ایم و کتابخانه هایی را تجهیز کرده ایم و در هفته بسیج قصد داریم از یک اثر که متعلق به یکی از آزادگان استان هرمزگان است رونمایی کنیم.

شایان ذکر است مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در ادامه به برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب که بعنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی استانی و از مطالبات به حق مردم می باشد اشاره کرد و گفت: رایزنی هایی با مرکز در این خصوص انجام شده است و اگر 50 درصد اعتبارات استانی برای برگزاری نمایشگاه فراهم شود این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم کریمی به عنوان دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان گزارشی از روند اجرای جشنواره بیان کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید