برگزاری کارگاه های آموزشی توانمندسازی تشکل های جوانان چهارمحال و بختیاری


ساعت: 11:23
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908558

معاون سازمان امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مطرح کرد؛

شیروانی گفت: کارگاه های توانمندسازی جوانان در استان از 19 آبان آغاز شده و تا 4 آبان ادامه دارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به پوشه سامان در سامانه saman.msy.gov.ir در کارگاه ثبت نام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ طهماسب شیروانی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی در خصوص برگزاری کارگاه های توانمندسازی جوانان سازمان های مردم نهاد استان گفت: تاریخ تعیین شده تمدید نمی شود و امتیاز و شرایط ثبت نام به گونه ای است که برای هر سمن معتبر فقط یک کارگاه ثبت نام می شود. دارای گواهی است و زمان فعالیت سمن منقضی نشده است. خواهد داشت، سمن باید دارای شناسنامه قانونی و حساب به نام موسسه باشد و سمن تا پایان آبان ماه سال جاری گزارش مالی ارائه و تاییدیه دریافت کند.


وی افزود: سقف اعتبار مورد نیاز برای هر سمینار 50 میلیون ریال برای 8 ساعت آموزش و تعداد شرکت کنندگان 30 نفر (شامل 15 مرد و 15 خانم) می باشد و اساتید برگزیده باید با توجه به موضوع سمینار انتخاب شوند. و دارای مدارک تحصیلی مرتبط هستند. چکیده ها باید کامل بوده و در نهایت سمینارهای درخواستی به هیئت داوری ارجاع و پس از اخذ تاییدیه از وزارت اعتبار اعطا می شود.


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به سرفصل های فراخوان کارگاه آموزشی نیز اظهار داشت: موضوعات شامل مدیریت کارگروه ها، روش های تامین و مدیریت منابع مالی در تشکل های جوانان است. روش‌های تامین و مدیریت منابع انسانی در سازمان‌های غیردولتی، آموزش هویت و ایمان به سازمان‌های غیردولتی جوانان، فنون ارتباط موثر و مذاکره، تسهیل اجتماعی، جستجوی اجتماعی، آموزش سواد رسانه‌ای و آموزش فضای مجازی است.


شیروانی خاطرنشان کرد: همچنین مدیریت شخصی، آگاهی از الگوهای تصمیم گیری و رهبری در سازمان های مردم نهاد، آشنایی با الگوهای حل مسئله، تفکر انتقادی و خلاق در سازمان های مردم نهاد، آشنایی با سازمان های غیردولتی دنیا و کاهش آسیب های اجتماعی (از جمله مسائل مربوط به خودکشی) اعتیاد – جنایت خشن) از دیگر موضوعات این کارگاه است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید