تشخیص اصالت مواد سلامت محور در سیستم توتک.


ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838929

بازرس ویژه سازمان غذا و دارو کرمانشاه;

علی عزیزی راد گفت: مصرف کنندگان اقلام بهداشتی از طریق سامانه تی تک می توانند از سالم یا تقلبی و قاچاق بودن اقلام مورد نظر اطلاع پیدا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی عزیزی راد در گفت و گو با مرصادنیوز اظهار داشت: یکی از دغدغه های افراد استفاده کننده از محصولات سلامت محور (اعم از دارو، خوراکی ها و آشامیدنی ها، لوازم آرایشی و بهداشتی و …) آگاهی از اصالت کالا از طریق نرم افزار «تی تک» است. امکان پذیر است.

بازرس ویژه سازمان غذا و دارو در کرمانشاه کلیه محصولات سلامت محور پس از ورود شناسایی اولیه در سامانه «توتک» ثبت می شوند و با استعلام از آن بر اساس همان اطلاعات اولیه مجوز واردات، مصرف کننده مطلع می شود. تولید

عزیزی راد با اشاره به اینکه سامانه TITEC کاربردهای متعددی دارد که یکی از آنها تشخیص اصالت اقلام بهداشتی است، گفت: مهمترین قسمت این سامانه بررسی اصالت، قیمت، ردیابی و ردیابی لوازم آرایشی و بهداشتی و داروهای مختلف است. “

وی به برچسب اصالت محصولات سلامت محور اشاره کرد و گفت: وجود این نوع برچسب نشان دهنده نظارت و کنترل مستمر کارشناسان سازمان غذا و دارو بر تولید محصولات از لحظه تهیه و تولید است. مواد خام. مواد تا فرآوری محصول نهایی

عزیزی راد ادامه داد: تمامی محصولاتی که دارای برچسب محصول و نشان سیب سبز سلامت هستند می توانند گزینه بسیار مناسبی برای خرید و استفاده باشند. دلیل آن این است که تمامی شرکت های تولید کننده یا واردکننده که موفق به دریافت برچسب سلامت سیب سبز شده اند، موفق شده اند تمام استانداردها و فاکتورهای بهداشتی را رعایت کرده و در سراسر جهان در دسترس باشند.

وی تاکید کرد: در صورت عدم وجود اطلاعات کنترلی بر روی برچسب اصالت دارو با اطلاعات مندرج، اعتبار سنجی برچسب اصالت از طریق نرم افزار و سایت تیک تیک به نشانی (www.ttac.ir) و خط تلفن 20008822 انجام می شود. روی محصول یا پاسخ به درخواست، محصول خریداری شده تقلبی است.


a418b19e c295 4c32 a2de 6f067a9d31a3 خبر خاکستری


5e1b8c3f fec1 4c3f a2ea 793ea3be1d95 خبر خاکستری

بازرس ویژه سازمان غذا و دارو در کرمانشاه در پایان یادآور شد: سامانه نظارت شبنم متعلق به وزارت بازرگانی است و ربطی به برنامه های سازمان غذا و دارو ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید