کشف محموله 10 میلیاردی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق از یک منزل مسکونی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان خبرداد؛

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف محموله 10 میلیاردی لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق که در یک منزل مسکونی دپو شده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از فعالیت زنی به همراه همسر خود در زمینه تهیه و عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات تخصصی و رصد هوشمندانه در نهایت مشخص شد اقلام قاچاق از جنوب کشور خریداری و در یکی از منازل مسکونی شهرستان نجف آباد دپو و سپس در سطح استان عرضه می شوند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پس از تکمیل شدن تحقیقات طی هماهنگی با مرجع قضائی از منزل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات 794 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی که همگی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شدند.

سرهنگ ریاحی با بیان اینکه ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه 10 میلیارد ریال ارزیابی شده است اظهار داشت: در این رابطه متهم اصلی دستگیر و به همراه اقلام مکشوفه تحویل مرجع قضائی شد.

 




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


دیدگاهتان را بنویسید