کشف محموله 8 میلیاردی سوخت قاچاق در نائین

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خبرداد؛

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف 33 هزار لیتر نفت گاز خارج از شبکه توزیع و قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.


به گزارش

خبرگزاری موج

اصفهان

، سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک و به آن دستور توقف دادند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو هیچ گونه مدرک معتبر و قانونی برای حمل بار خود نداشت افزود: در بازرسی صورت گرفته  33 هزار لیتر سوخت از نوع نفت گاز که به صورت خارج از شبکه توزیع و قاچاق حمل و راننده قصد خروج آن از کشور  را داشت کشف شد. .

فرمانده انتظامی شهرستان نایین ارزش محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 8 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت:  در این رابطه راننده خودرو  دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با تاکید بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت قاچاقچیان کالا، سوخت و مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند .




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید