40 برند اثبات شده دخانیات / لوازم آرایشی تقلبی در کشور وجود دارد و قاچاق به دست مردم می رسد.


ساعت: 15:19
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879631

معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز:

معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: ما 40 نشان ثابت شده برای قاچاق دخانیات داریم و باید برای مردم ما مشخص شود که این 40 نشان به صورت قانونی وارد کشور نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ; عبدالله هندیانی امشب در نشست خبری استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان ظرفیت بالایی دارد و می توانیم زمینه را برای استفاده حداکثری از این ظرفیت فراهم کنیم.

معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: در حوزه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز رویکرد پیشگیرانه داریم، پیشگیری از درمان همیشه ارزان‌تر است. و اگر بتوانیم زیرساخت های خود را در کشور بهبود بخشیم، می توانیم کار درست را انجام دهیم.
وی گفت: کل نظام تجارت بر اساس مصوبه مجلس در دستور کار است و مقام معظم رهبری بر قاچاق تاکید زیادی داشته اند و در مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید زنجیره تجارت تا تولید مد نظر قرار گیرد. در حال حاضر کار می کند و مشکلات ما را کاهش می دهد.
وی گفت: موضوع قطعات یدکی به جان مردم بستگی دارد و برای مصرف کننده حتی یافتن لاستیک استاندارد و باکیفیت خودرو سخت است و هیچ یک از ما نمی دانیم آنچه فروشنده به ما می گوید واقعی است یا غیر واقعی.
این مقام مسئول افزود: 40 نشان ثابت شده برای قاچاق دخانیات داریم و باید برای مردم ما مشخص شود که این 40 نشان به صورت قانونی وارد کشور نشده است.
«در حوزه سوم پوشاک، نام‌ها و برندهای مختلفی را می‌بینیم که هیچ کدام نشانه‌ای از اصالت ندارند و این موضوع در دستور کار ما قرار دارد. مردم ما بدانند که هر آنچه در فضای مجازی تبلیغ می شود واقعی نیست، ما هفتمین کشور مصرف کننده لوازم آرایشی هستیم و بسیاری از مشکلات و ناراحتی های پوستی ناشی از عدم ارائه لوازم آرایش مناسب است یا لوازم آرایش تقلبی یا قاچاق به دست مصرف کننده رسیده است.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید