برخورد با دزدان دریایی آمریکا نشان دهنده اشراف امنیتی سپاه بود

ساعت: 17:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783979

رحمت الله فیروزی پوربادی اقدامات سپاه در قبال دزدان دریایی آمریکایی را نمایشی از اشرافیت سپاه در حوزه امنیت آب های آزاد تفسیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحمت اله فیروزی پوربادی در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز در خصوص اقدامات اخیر ناوگان سپاه در برخورد با دزدان دریایی آمریکایی گفت: سپاه در اقدامات اخیر خود علیه ناو آمریکایی اقتدار نظام و اشراف عملیاتی آن را به صورت واقعی نشان داد و نشان داد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آرمان ها و تعهدات تعیین شده برای حفظ منافع ملی و عزت و اقتدار ایران اسلامی عدول نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه برتری عملیاتی سپاه و ارتش بر دریاها و اقیانوس ها بسیار بیشتر است، گفت: کمتر کشوری فکر می کرد که سپاه می تواند با دزدان دریایی و ناوهای آمریکایی مقابله کند و با اقدامات ناامیدانه آنها مقابله کند. منطقه..

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هیچ کشوری جرأت دخالت در امور داخلی ایران و یا حتی دست اندازی به منافع و منابع ایران را نداشته است. کشور ما.

فیروزی پوربادی معتقد است خون شهید سلیمانی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به ایران عظمت و عزت بخشیده است و امروز به معنای واقعی کلمه اقتدار را لمس می کنیم.

وی با بیان اینکه قدرت نظامی و میدانی جمهوری اسلامی بیش از گذشته دست مذاکره کنندگان را پر کرده است، افزود: مذاکرات نهایی در آذرماه برای ایران بسیار مهم است؛ زیرا ترکیب دیپلماسی و میدانی در مذاکرات وین نشان داده خواهد شد به غرب نشان خواهد داد که مذاکره هدف ما برای مذاکره نیست و هرگز دیدگاه یک جانبه را دوست نخواهیم داشت.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکراتی که دولت سیزدهم با احزاب برجام انجام می دهد نقطه ضعف نخواهد بود، گفت: دولت سیزدهم در این مذاکرات کاملا هوشمندانه عمل می کند و سعی می کند یک مذاکره قوی و هوشمندانه داشته باشد. برای حفظ منافع کشور پای میز مذاکره بنشینیم و مسیر مذاکره را به سمت تعامل همه جانبه و منافع جمعی پیش ببریم.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید