پاسخ سپاه به شرارت غیرقانونی در خلیج فارس با توقیف نفتکش آمریکایی / پایان ماجراجویی دزدان دریایی بدون یک تیر

ساعت: 11:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781521

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: آمریکایی ها در سه مرحله از بازگشت نفت مسروقه به ایران جلوگیری کردند اما خوشبختانه با اقتدار و اشراف ناوگان سپاه مغلوب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک گفت:

رمضان شریف افزود: 40 سال از این اتفاقات می گذرد و تقابل ما با آمریکایی ها همچنان ادامه دارد زیرا آنها نمی خواهند استقلال ملت ایران را به رسمیت بشناسند. غرب در تلاش است به مرحله ای برسد که مانند شرایط رژیم گذشته بتواند امکانات کشور ما را در اختیار بگیرد.

وی گفت: در حالی که ما تلاش می کنیم آمریکایی ها را بیرون بیاوریم، آنها سعی می کنند از پنجره بیرون بیایند، در طول سال ها، آمریکا شورش های مرزی ایجاد کرده، جنگ تحمیلی ایجاد کرده، گروه های نیابتی از جمله داعش ایجاد کرده و تحت فشار قرار داده است.


وی گفت: آموزه های دفاع مقدس، رهبری و رهبری ائمه انقلاب شرایط دفاعی و نظامی را برای ما فراهم کرده است تا بتوانیم از منافع و جغرافیای ایران و حامیان آن دفاع کنیم.

شریف افزود: حادثه ای که طی آن آمریکایی ها با کسانی که قصد سرقت نفت ایران را داشتند، قابل توصیف نیست. نفت مسروقه را در سه مرحله به ایران برگرداندند اما خوشبختانه با قدرت و اشراف ناوگان سپاه شکست خورد.

وی گفت: با درک آمریکایی ها از اقتدار ایران در مقاطع مختلف، آنها ماجراجویی خود را بدون یک تیر به پایان رساندند و خوشبختانه عزت و اقتدار ملت ایران بار دیگر توسط نیروی دریایی ارتش به اثبات رسید.

شریف گفت: این اولین رویارویی ایران و آمریکایی ها در خلیج فارس نیست و پیش از آن نیز برخی موارد به دلایلی از سوی ایران پوشش داده نمی شد و آنها نیز در سکوت از این موضوعات عبور می کردند. البته ملت ما در مقطعی باید متوجه رفتار خصمانه دشمن باشد.

وی افزود: تمام ادعاهای آمریکا با حضور غیرقانونی خود در خلیج فارس، برقراری امنیت آبراه های بین المللی است، اما تا مدتی همسایگان ایران و سایر کشورها باید بدانند که حضور آمریکا برای این موضوع است. ایجاد نفرت و شرارت علیه کشورهای مستقل منطقه از جمله جمهوری اسلامی».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید