سپاه: ادعای آمریکا مبنی بر تلاش نیروی دریایی سپاه برای توقیف کشتی در خلیج فارس مضحک است

سپاه: ادعای آمریکا مبنی بر تلاش نیروی دریایی سپاه برای توقیف کشتی در خلیج فارس مضحک است

روز جدید در اطلاعیه نیروی دریایی سپاه آمده است: اقدامات به موقع و هوشمندانه نیروی دریایی سپاه در کنترل و یدک کشی شناور مذکور به منظور ایمن سازی مسیر کشتیرانی و جلوگیری از وقوع حادثه احتمالی که در هفته های اخیر چندین مورد از آن در منطقه رخ داده است. .

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه ای جزئیات توقیف و رهاسازی ناو نیروی دریایی آمریکا توسط سربازان این نیرو در خلیج فارس را اعلام کرد.

در اطلاعیه نیروی دریایی سپاه آمده است: پس از ادعای مضحک فرمانده سازمان تروریستی سنتکام مبنی بر تلاش نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای رهگیری یک فروند پهپاد آمریکایی در خلیج فارس و متهم کردن مدافعان امنیت و منافع ملی کشورمان به بی‌ثباتی، غیرقانونی است. و فعالیت های غیرحرفه ای در این منطقه استراتژیک که توسط رسانه های مرتبط با امپراتوری سلطه و صهیونیسم بازنشر شد. برای تنویر افکار عمومی روز سه شنبه 17 شهریورماه، یک فروند پهپاد آمریکایی که ارتباطات ناوبری آن توسط شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس برای جلوگیری از عبور کشتی های تجاری و نفتکش ها مختل شده بود، ناایمن شد و یدک کش شد.

نیروی دریایی سپاه افزود: اقدامات به موقع و هوشمند نیروی دریایی سپاه در کنترل و یدک کشی شناور مذکور به منظور ایمن سازی مسیر شناور و جلوگیری از حوادث احتمالی انجام شد که در هفته های اخیر موارد متعددی در منطقه رخ داده است. ،

در بیانیه نیروی دریایی سپاه آمده است: پس از بررسی های انجام شده و تایید اشتباه آمریکایی ها و عدم تهدید امنیت و منافع ملی ایران اسلامی، هشدارهای لازم به نیروی دریایی آمریکا برای عدم تکرار موارد مشابه داده شده است. و رفتار غیرقانونی داده شد و با تصمیم فرماندهی ناو پشتیبانی نیروی دریایی سپاه، کشتی مذکور آزاد شد. همانطور که بارها تاکید شده است، حضور نیروهای تروریستی ایالات متحده آمریکا در خلیج فارس همواره ثبات و امنیت این منطقه حساس و استراتژیک را به خطر انداخته است.

دیدگاهتان را بنویسید