فرمانده نیروی دریایی سپاه و وزیر نیرو مهمانان ویژه مراسم بزرگداشت روز خلیج فارس در بوشهر + زمان و مکان


ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901121

زیراحی از برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه شهدای خلیج فارس در 24 مهرماه در دشتی با حضور وزیر نیرو خبر داد و گفت: و 25 مهرماه نیز مراسم بزرگداشت حماسه شهدای خلیج فارس با حضور سردار طنسیری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بوشهر برگزار می شود. نیروی دریایی . عموم مردم در هر دو مراسم آزاد هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار رمضان زیراهی در گفت و گو با خبرنگار سپاس با اشاره به رشادت های شهدای خلیج فارس اظهار داشت: حماسه شهدای خلیج فارس حماسه بزرگی است که باید همواره آن را ارج نهیم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: استکبار برای رفع ناکامی انقلاب اسلامی و کشوری که بر اساس اسلام در منطقه شکل گرفت، جنگ را علیه کشورمان آغاز کرد.

زیراحی ادامه داد: در جنگ تحمیلی با وجود همه هجمه ها و فشارها علیه جمهوری اسلامی، رهبر مقتدر ما با تدابیر ویژه جنگ را مدیریت می کند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: سپاه با وجود نداشتن تجهیزات و تسلیحات مناسب از سال 60 عملیات خود را آغاز کرد و پس از دستور امام مبنی بر تشکیل نیروی دریایی سپاه، عملیات های مهمی انجام شد.

زیراحی از برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه شهدای خلیج فارس در 24 مهرماه در دشتی با حضور وزیر نیرو خبر داد و گفت: و 25 مهرماه نیز مراسم بزرگداشت حماسه شهدای خلیج فارس با حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی ارتش در بوشهر برگزار می شود. نیروی دریایی ایران که شرکت خواهد کرد. عموم مردم در هر دو مراسم آزاد هستند.


066163f7 0178 4670 92c2 2533c5acd0c8 خبر خاکستری

زیراحی بیان کرد: اگر نمی خواهیم امنیت و غرور ما تضعیف شود باید تلاش کنیم قوی شویم و هر جا دشمن حضور دارد ما هم حضور داشته باشیم و شبانه روز نظاره گر دشمن باشیم.

وی تصریح کرد: استکبار در تمامی تهدیدات خود اعم از خشونت، ترور، خرابکاری و… شکست خورده است و بی شک دشمن در صورت آسیب رساندن به کشور ما آسیب های چند برابری خواهد دید.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: دشمنان بر خلاف شعارشان برای امنیت خلیج فارس ظاهر شده اند اما چندین گروه در خلیج فارس تشکیل داده اند و قدرت برتر در دست گروه های مقاومت است. .

زیراحی با بیان اینکه استکبار جهانی می داند تجهیزات ما قابل مقایسه با گذشته نیست، گفت: امسال یک میلیون و چهارصد و پنجاه لیتر سوخت قاچاق از دریادلان نیروی دریایی ارتش کشف و ضبط شد که توسط شرکت فرآورده های نفتی در اختیار شرکت فرآورده های نفتی قرار گرفت. حکم دادگاه .است.


1fd52820 5aea 411d bfec 320a69719cdd خبر خاکستری


فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه با اشاره به اینکه در صید ترال جدی هستیم افزود: دشمن با وجود قدرتی که داریم در یک سال گذشته حریم هوایی و آب های سرزمینی را نقض نکرده است.

سردار زیراهی با اشاره به اینکه اگر کشوری اقتدار نداشته باشد مورد احترام قرار نمی گیرد اذعان داشت: غرب و استکبار را فقط با زور می توان فهمید و جمهوری اسلامی ایران همچنان از قدرت تهاجمی بالا و قدرت دفاعی بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید