عملیات نیروی دریایی سپاه اوج اقتدار نظامی ایران را نشان می دهد/ گوش دادن به دزدان هنر بچه های ایران

ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781408

تعدادی از مردم مرکزی در مجلس شورای اسلامی در واکنش به عملیات دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه دزدی دریایی آمریکا، این اقدام را نشانه قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در حفظ منافع ملی می دانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; اقدامات به موقع و مقتدرانه دلاوران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریکایی ها را خنثی کرد و باعث شد اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران بار دیگر هژمونی پوچ آمریکا در منطقه را زیر پا بگذارد.

اما این اقدام بازتاب گسترده ای داشت که در آن علیرضا سلیمی، یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتی نوشت: «یانکی ها می دانند دزدی آنها بی پاسخ نخواهد ماند. سیلی فرزندان غیور ملت آنها را بیدار کرد پس چشمانشان را باز کنید امروز هر حرکتشان جوابی خواهد داشت. “زمان خود را بگیرید و در بسته است.”

وی در توئیتی دیگر تاکید کرد: دزدی دریایی یکی از ویژگی‌های دیرینه یانکی‌ها است، گوش دادن به دزدان هنر کودکان ایران. دولت از منافع ملی دفاع می کند».

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و هنداب در مجلس نیر در توییتی نوشت: این نشان از اوج قدرت نظامی ایران است. «دیدانکا که در نوامبر 1958 کاشته شد، اکنون به درخت تبدیل شده است.

علی اکبر کریمی دیگر نماینده مردم اراک کمیجان و هنداب در مجلس در واکنش به اقدامات قاطع سپاه پاسداران نوشت: این بار این افتخار در آستانه یوم الله سیزدهم آبان رقم خورد. “غیرت شجاعانه نیروی دریایی سپاه را تبریک می گویم و برای همه پادگان ها و محافظان عزیز ایرانی آرزوی موفقیت دارم.”

گفتنی است ناوگان دلاور جان برکفان با اقدامات به موقع و مقتدرانه موفق به سرقت و سرقت نفت ایران از آمریکا نشد. او با انتقال محموله نفت خود به نفتکش دیگر، آن را به مقصد نامعلومی هدایت کرد.

همزمان دلاوران نیروی دریایی سپاه هلی برن را بر روی عرشه نفتکش تصرف کرده و به سمت آب های سرزمینی ایران هدایت کردند. سپس نیروهای تروریستی آمریکا با چند هلیکوپتر و کشتی جنگی به تعقیب نفتکش پرداختند. اما با ورود قاطعانه و مقتدرانه نیروهای جان برکف، سپاه شکست خورد.

تروریست های آمریکایی باز هم بسیار با استعداد و با استفاده از چندین ناو جنگی دیگر سعی کردند مسیر نفتکش را مسدود کنند اما باز هم ناکام ماندند. این نفتکش هم اکنون در آبهای سرزمینی کشور عزیزمان ایران قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید