نزدیک بینی ها در شورش های آخر سکوت کردند/ افراد نزدیک بین هیچ ربطی به شورش ها نداشتند.


ساعت: 23:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1917027

سیدرضا تقوی با اعلام اینکه کوته فکران در این حوادث سکوت کردند در حالی که می دانند نظام اسلامی ریشه در اعماق جان و دل دارد، گفت: معنویت افسران و ارتش جهاد تبیین و درستی است. تبیین، پایه های حکومت ستمگران و خائنان را متزلزل می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام سید رضا تقی مشاور رئیس جمهور در امور معنوی در همایش سران جهاد تبیینی در سپاه کربلا ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به مقام معظم رهبری انقلاب سالیان متمادی با تاکید بر جهاد تبیینی گفت: در عرصه جهاد تبیینی همه کسانی که نهادهای فرهنگی هستند و مسئولیت دارند نقش مهم و موثری دارند و باید کاستی های گذشته را جبران کنند.

تکاوی با بیان اینکه دشمن تمام توان خود را برای انحراف جوانان به کار گرفته است، افزود: دستگاه های فرهنگی باید در خط مقدم میدان باشند و رسانه ها، حوزه و شبکه مساجد کشور در این زمینه نقش آفرینی کنند.

مشاور روحانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه پادزهر مسمومیت سایبری جهاد تبیین است، ادامه داد: جامعه باید تبیینی و با فرهنگ، اخلاق و قانون مداری اداره شود که جمهوری اسلامی ایران به دنبال آن است.

تکاوی با بیان اینکه جامعه باید با فرهنگ انقلاب و اعتقادات و دین در بطن جامعه توسعه یابد، خاطرنشان کرد: منافقین در حوادث اخیر چهره خود را نشان داده اند.

مشاور رئیس جمهور در امور معنوی با بیان اینکه مردم کوته فکر در این حوادث سکوت کرده اند در حالی که می دانند نظام اسلامی ریشه در اعماق جان و دل دارد، افزود: روحانیت افسران و ارتش جهاد. تبیین و تبیین صحیح پایه های حکومت ستمگران و خائنان است.

حجت الاسلام تقوی در ادامه با بیان اینکه روحانیت باید در مراکز مختلف مانند مدارس، دانشگاه ها و … حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: هر مسجدی باید محل تبیین باشد و آن را به نحو احسن تبیین کنیم.

مشاور رئیس جمهور در امور معنوی همچنین به اهداف دشمنان اشاره کرد و گفت: خط کار دشمنان و مخالفان بدنام کردن و تخریب شخصیت های نظام اسلامی است و ترویج هنجارشکنی و نافرمانی مدنی بر سر راه است. دستور کار مخالفان

حجت الاسلام تقی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر نهادها و ارزش های دینی از جمله مسجد، حجاب و شریعت مورد هجمه قرار گرفته است، افزود: دشمنان تلاش می کنند خدمات و دستاوردهای نظام را نادیده بگیرند.

مشاور رئیس جمهور در امور معنوی گفت: ستاد فرماندهی شورشیان خارج از کشور است و شعارهای جدایی طلبانه سر می دهند و می گویند: «مردم به طور منطقی هیچ همراهی با شورشیان نداشته اند».

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز با اشاره به اینکه دشمن روحانیت و بسیج را هدف قرار داده است، گفت: دشمن هزینه هنگفتی را علیه نظام و انقلاب پرداخته است.


مسالمی با بیان اینکه دو قشر روحانیت و بسیجی خالصانه برای نظام و انقلاب تلاش می کنند، افزود: در اتفاقات اخیر دشمن با کمک رسانه ها از نظام سیاه نمایی می کند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه دشمنان با امپراطوری رسانه ای و تبلیغاتی و حملات سنگین مردم را ناامید می کنند، خاطرنشان کرد: با هوشیاری و بصیرت مردم در قیام های اخیر پروژه ناامنی دشمن نقش بر آب شده است.

مسلمی با بیان اینکه دشمنان از دست روحانیت بسیار عصبانی هستند، افزود: دشمن تشخیص می دهد که نمی تواند روحانیت را جذب کند، بنابراین از همه اهداف خود برای منحرف کردن ذهن نسل جوان استفاده کرده است.

فرمانده ارتش کربلا همچنین به اقدامات دشمن اشاره کرد و گفت: نیازی به نظریه پردازی نیست، اما امروز میدان عمل است و باید نقاط آسیب و ضعف را بشناسیم و در رفع آنها تلاش کنیم.

مسلمی همچنین بر روشنگری و جهاد تبیینی تاکید کرد و افزود: یکی از تاثیرگذارترین نقش ها در عالم تبیین قشر روحانیت است و سپاه از این قشر حمایت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید