نیروهای زیادی وارد آموزش و پرورش شدند که ربطی به معلمان نداشتند/ انتقاد از عدم اجرای صحیح سند تحول بنیادین


ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917469

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش آموزش و پرورش را در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم دانست و با انتقاد از عدم اجرای صحیح سند اصلی اصلاح آموزش و پرورش گفت: در سال های اخیر تعداد زیادی از افرادی که وارد آموزش و پرورش شده اند، هیچ ربطی به معلمان ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، سردار محمد عبدالله پور در جلسه کمیته هم اندیشی معلمان ناحیه و مربیان ارشد شبکه تربیتی بسیجیان سپاه قدس گیلان شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) را تسلیت گفت، شاید در آنجا اثری از اسلام نبود

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در کشور است، گفت: استکبار با فضای مجازی و جنگ شناختی سعی در نفوذ در ذهن جوانان این کشور دارد، بنابراین برای مقابله با آن باید به جهاد توجه کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان بر لزوم توجه به اجرای برنامه های بسیج در آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: سپاه یک بخشی از آموزش و پرورش یعنی حمایت از برنامه های بسیج را بر عهده دارد و به همین منظور اقدامات خوبی در زمینه توجه به دانش آموزان انجام شده است که این امر به ویژه در مراحل اولیه تحصیل انجام می شود.


در این سال ها نیروهای زیادی وارد آموزش و پرورش شده اند که ربطی به معلمان نداشتند

عبدالله پور نقش آموزش و پرورش را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار مهم دانست و تصریح کرد: در سال های اخیر تعداد زیادی از افراد وارد آموزش و پرورش شدند که هیچ ارتباطی با معلمان نداشتند که این امر مشکلاتی را برای مردم و خانواده ها در حوزه ایجاد کرد. آموزش و پرورش


انتقاد از عدم اجرای صحیح سند اساسی تحول در آموزش و پرورش

وی با انتقاد از عدم اجرای صحیح سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش گفت: با وجود اینکه 10 سال از نگارش و نگرانی ایشان سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش می گذرد اما هنوز این سند در کشور اجرایی نشده است و اگر اجرا می شود، چند سال طول می کشد، این کار تمام می شود که مایه شرمساری است.

فرمانده سپاه قدس گیلان بر نقش مهم علما و ائمه جمعه در امور فرهنگی تاکید کرد و گفت: عرصه تعلیم و تربیت کار علما و ائمه جمعه است، برای این منظور امام جمعه باید محور امور فرهنگی و اجتماعی باشد.


نقطه ضعف ایران در عصر حاضر فضای مجازی است

عبدالله پور با بیان اینکه نقطه ضعف ایران در عصر کنونی فضای مجازی است، گفت: دشمن در هیچ زمینه ای حتی فرهنگی توانایی شکست و غلبه بر جمهوری اسلامی را ندارد اما برای جبران این نقیصه سعی در حمله به جوانان دارد. این مرز با قدرت رسانه و جوانان و بوم تاثیر منفی دارد که باید با آن مقابله کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید