عدم اجرای صحیح سند تحول، عدم اجماع نخبگان بود


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: 1301/09/28
کد خبر: 1918843

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از دلایل عدم اجرای صحیح سند تحول، عدم اجماع نخبگان در اجرای سند است و یکی از کارهایی که می توان برای رفع این مشکل انجام داد. برگزاری جلساتی مطابق با اجرای سند تحول بنیادین است.در معرض انتقاد نخبگان قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صبح امروز علی پارسانیام مشاور وزیر آموزش و پرورش در مراسم ارائه و بررسی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که در تالار حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، گفت: وضعیت تحول در آموزش و پرورش مناسب نیست، سند تحول در آذرماه 1389 به عنوان متن مورد توافق سیاستمداران، کارشناسان، معلمان و جامعه فرهنگی تصویب شد، اما در عمل نتوانستیم سند را با موفقیت اجرا کنیم، زیرا نتایج اجرای آن در مدرسه ملموس و روشن نبود.

وی ادامه داد: یکی از دلایل عدم اجرای صحیح سند تحول، عدم اجماع نخبگان در اجرای سند است و یکی از کارهایی که می توان برای رفع این مشکل انجام داد، برگزاری جلساتی مطابق با اجرای سند تحول اصلی تا این سند قابل نقد باشد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش و رئیس بنیاد اجرای سند تحول بنیادین تصریح کرد: در این جلسه از مسئولان سابق آموزش و پرورش، کارشناسان و اساتید دانشگاه استفاده می کنیم و از نظرات و انتقادات آنها استفاده می کنیم تا بتوانیم به نخبه برسیم. اجماع در ما به اجرای سند تحول دست خواهیم یافت.

دیدگاهتان را بنویسید