بیش از هزار نفر برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش دیدند

وی افزود: در اتفاقات اخیر عده ای با استفاده از امپراتوری رسانه ای ما را از مسیر علمی که در فناوری پیشرفته و علمی رتبه های برتر را کسب کرده است منحرف می کنند در حالی که دانش آموزان امسال 20 مدال طلا کسب کرده اند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: همه همکاران ما در آموزش و پرورش شخصاً کلاس ها را رصد می کنند و با قدرت بیشتر به حمایت از مدارس ادامه می دهند. از والدین خواهشمندیم هوشیار باشند زیرا دانش آموزان در دوران کرونا فرصتی را از دست داده اند و دیگر متحمل ضرر نشوند.

نوری بیان کرد: با توجه به مدیریت عالی در نظام آموزش و پرورش به دنبال اجرای سند تحول بنیادین هستیم که توجه به دانش آموزان، نیازهای آنان، برنامه ریزی درسی و آشنایی با آنها اولویت اول ما در این طرح است. باید دانش آموز را از حوزه تک بعدی به حوزه 6 بعدی منتقل کنیم. تبدیل به ساعت

وی بیان کرد: معلم جزء دوم در سند اصلی اصلاحات است که برای مدیریت صحیح باید معلم تربیت شود و این تربیت بر اساس تکالیفی باشد که در قانون دانشگاه های فرهنگیان وجود دارد.

این مسئول یادآور شد: دانشگاه فرهنگیان از نظر زیرساخت ها، روش ها و برنامه های درسی به ویژه سنجش نیاز به تجهیز دارد تا بتوانیم معلمان سه گانه و معلم استاندارد تربیت کنیم.

وزیر آموزش و پرورش اذعان داشت: برخی از مدارس شهرهای کشور به ویژه مدارس جدید به دلیل مهاجرت با کمبود فضا مواجه هستند و نیازمند تعمیر فضاهای فرسوده یا نوسازی فضاهای ارتباطی هستیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت سند اصلی تحول در حوزه آموزش و پرورش، یادآور شد: این سند با رویکرد جدید و مدرسه ای آغاز می شود و در حال تدوین الگوی مدرسه آن با عنوان رهبران تحول یا کارگزاران اصلی هستیم. اجرای تحول».

نوری در پایان گفت: هزار و 700 نفر آموزش دیده اند، پیگیری اجرای سند اساسی است و مدارس تحول به عنوان معیار تحول در کشور ساخته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید