تشکل های دانش آموزی بازوی اصلی آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین هستند


ساعت: 09:51
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843261

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش زنجان:

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تشکل های دانش آموزی به عنوان شاخه های اصلی آموزش و پرورش در راستای اجرای سند تحول بنیادین هستند چرا که آموزش های غیررسمی در حوزه تشکل ها است. به واقعیت نزدیک تر است.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; حسین میرزایی امشب در دیدار نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی با اعضای اتحادیه استان زنجان با اشاره به بخش هایی از بیانیه گام دوم انقلاب گفت:

وی خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با وجود همه کاستی ها و کاستی ها با روی کار آمدن دولت جدید و راه اندازی اردوهای آموزشی به دنبال اجرای سند تحول بنیادین در نظام آموزشی استان است.

میرزایی با اشاره به تشکیل جلسه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی استان برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: تشکل های دانش آموزی شاخه اصلی آموزش و پرورش در این زمینه هستند چرا که آموزش غیررسمی است. به واقعیت نزدیک تر است.”

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال های مختلف در خصوص آموزش و پرورش گفت: مطالبی را در خصوص آموزش و پرورش مطرح و بیان کردند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله این موارد می توان به شناخت هویت ملی و مقاومت و مقاومت در برابر یادگیری اشاره کرد که امیدواریم با کمک تشکل های دانش آموزی و ارکان آموزش و پرورش در این مسیر موفق باشیم.


* تمام تلاش خود را برای اجرای سیاست نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجام خواهیم داد.

مجید حاجی حسنی رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان زنجان با اشاره به گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته گفت: کنگره 3 هزار و 535 شهید استان زنجان آبان ماه گذشته برگزار و مورد بازدید مقام معظم رهبری قرار گرفت. انقلاب اسلامی.برنامه های جامع 20 گروه برای همکلاسی های آسمانی (شهدای دانش آموز) تشکیل شد و یادواره لشکر فرشتگان را نیز با حمایت استانداری زنجان برگزار کردیم.

وی با اشاره به برنامه های متنوع ملی و مذهبی به مناسبت این روز گفت: آموزش حفظ قرآن کریم و کلاس های تدبر در قرآن و همچنین برنامه خود مثبت را مطابق با دومین. گام انقلاب و امید در گام دوم با همکاری تشکل های دانشجویی.

حاجی حسنی با اشاره به اقدامات خیرخواهانه و رسوایی ها خاطرنشان کرد: اهدای 500 بسته لوازم التحریر با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و اهدای 30 بسته برای امرار معاش در ماه مبارک رمضان و 300 بسته گرما. وعده های غذایی عید غدیر از جمله این اقدامات است.

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه های دانش آموزی به مناسبت دهه مبارک فجر در مدرسه انقلاب گفت: 120 مدرسه ثبت نامی داشتیم که مورد بازدید مسئولان مختلف استانی و شهرستانی قرار گرفت.

وی با اشاره به برنامه های آتی اتحادیه گفت: سیاست گذاری کلان توسط نماینده ولی فقیه در اتحادیه صورت گرفته است و تمام توان و تلاش خود را در این زمینه به کار خواهیم گرفت.

حاجی حسنی خاطرنشان کرد: در راستای توجه به هویت به ویژه هویت قرآنی تلاش می کنیم و به خلاقیت، نوآوری، سرگرمی و لذت مشروع، جهاد تبیین و عضویت هدفمند نیز نگاه می کنیم.


* نسل جوان باید از تاریخچه خود مطلع شود

سالار حدیدی فارغ التحصیل اتحادیه استان زنجان و مشاور استاندار و دبیر شورای شورای جوانان استان زنجان نیز در این نشست گفت:

وی وجود دلواپسان متمرکز بر فرد را یکی از مهمترین ویژگی های اتحادیه عنوان کرد و گفت: این افراد می دانستند که فرد مانند نخ سازمان است، بنابراین زمانی می توان تعهد را به سازمان تزریق کرد که هر فردی در سازمان باشد. دیده شد و اجازه داد که جای عرب باشد.

حدید خاطرنشان کرد: این یک کار آموزشی است که افرادی را تربیت می کند که جسارت صحبت در مقابل همین ساختار را داشته باشند و بتوانند از خود انتقاد کنند.

مشاور استاندار و دبیر انجمن صنفی شوراهای جوان استان زنجان گفت: این نوع نگاه به جایگاه انسان باید توسعه یابد تا الگوهای آموزشی مبتنی بر رویکرد عقلانی به تربیت افراد باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید