درخواست معلمان به مسیرهای مورد نظر دشمن هدایت نشود / اجرای نظام رتبه بندی معلمان همراه با سند تحول بنیادین


زمان: 13:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805862

نوری گفت: از معلمان می خواهم در مطالبات خود از روش های استدلال و استدلال استفاده کنند و به راه های مورد نظر دشمنان هدایت نشوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، یوسف نوری صبح امروز در دیدار با معلمان نوشهر و چالوس با اشاره به جایگاه قابل توجه نظام آموزش و پرورش گفت: تلاش معلمان برای تربیت نسل آینده کشور بسیار مهم است؛ دانش آموزان زیادی را فداکار می دانم. جان باختگان در راه انقلاب و ظهور دانشمندان و برگزیدگان المپیادهای علمی و … بر اثر تلاش اساتید دلسوز و فرهنگی از ایشان تشکر و قدردانی می نمایم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: با نگاهی به تاریخ آموزش و پرورش از گذشته تا به امروز در می یابیم که اگر از نظام بومی در نظام آموزشی چه در سطح آموزش عمومی و چه در سطح بالاتر استفاده شود، موفقیت های خوبی حاصل می شود. مدل “فاصله محلی، ما تحت تاثیر فاصله ای که ایجاد کرده ایم خواهیم بود.

نوری ادامه داد: الزامات معلمان در جای خود مهم است و همه ما در تلاش هستیم تا این الزامات را به صورت منطقی برآورده کنیم. تاکید ما این است که الزامات را معقول کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نظام رتبه‌بندی گفت: تقریباً در هر جلسه هیئت دولت این موضوع مطرح می‌شود. این طرح باید همراه با سند تحول بنیادین اجرایی و عملیاتی باشد چرا که هدف آن ارتقای صلاحیت معلمان برای ارتقای کیفیت آموزش و ارتقای وضعیت نظام آموزشی است.

نوری افزود: رئیس جمهور و رئیس مجلس و هیئت امنا مخالفی با اجرای طرح رتبه بندی ندارند و این طرح در مراحل اداری است و به زودی خبرهای خوبی در این زمینه به دست معلمان خواهد رسید.

وی گفت: در حال حاضر مذاکراتی با دولت برای تامین مالی کامل رتبه بندی در سال آینده در حال انجام است.

نوری همچنین به مشکلاتی از جمله بیمه تکمیلی، سرانه مدرسه و تعهدات بازنشستگی معوقه اشاره کرد و گفت: رایزنی های لازم در این زمینه ها انجام شده و سعی داریم از طریق آموزش و پرورش این مشکلات را برطرف کنیم.

در این جلسه تعدادی از معلمان، مدیران مدارس، معلمان بازنشسته و دانش آموز معلمان به ارائه نقطه نظرات و نظرات و انتقادات خود در حضور وزیر پرداختند.

به گزارش بلاغ، «غبارروبی و عطرافشانی حرم سیدالشهدا»; «دیدار با نمایندگان معلمان، مدیران و دانش آموزان نوشهر و چالوس»؛ “دیدار و گفتگو با نمایندگان دانش آموزان نوشهر و چالوس”؛ «افتتاح طرح آموزشی دبیرستان دخترانه طبرستان (بنیاد فرهنگی مصلی نژاد)» و «بازدید از شورای آموزش و پرورش استان» از برنامه های سفر آسان یک روزه به استان مازندران است.

وزیر آموزش و پرورش در اولین سفر یک روزه خود به مازندران به همراه مسئولان استانی و هیئتی از فرهنگیان با عطر افشانی مزار شهدا با آرمان های والای شهدای پاسداشت تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید