اعمال رتبه معلم یکی از موضوعات اصلی در اجرای سند تحول بنیادین است.

اعمال رتبه معلم یکی از موضوعات اصلی در اجرای سند تحول بنیادین است.

محمد خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش فارس در گفتگو با روح الله نجابت نماینده مردم شیراز و زرگان در مجلس شورای اسلامی، طرح رتبه بندی معلمان را مهم دانست و گفت: معلمان یکی از موضوعات اصلی در اجرای این طرح هستند. و باید برآورده شود.

وی به زمینه هایی در این زمینه اشاره کرد و افزود: نامه جعلی منتسب به رئیس جمهور نشان داد که عده ای بی منطق سعی در سوء استفاده از مطالبات فرهنگیان دارند اما نمی دانند که فرهنگیان در کشور ما بسیار آگاه و هوشیار هستند. “

عسگری همچنین خواستار توجه به اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی شد و گفت: اجرای این طرح به اندازه طرح رتبه بندی معلمان حائز اهمیت است و امیدواریم این طرح قطعاً محقق شود. به آخر برس.»

روح الله نجابت نماینده مردم شیراز و زرگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست بر لزوم اجرای طرح رتبه بندی معلمان تاکید کرد و گفت: این طرح را همراه با سایر نمایندگان مجلس پیگیری می کنیم.

وی همچنین بر اهمیت نوسازی مدارس تاکید کرد و افزود: با گفت و گو با سازمان نوسازی مدارس کشور توانستیم از 13 مدرسه در مناطق فقیرنشین شیراز وام بگیریم.

نجابت در پایان اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را از الزامات جدی رهبر معظم انقلاب یادآور شد و گفت: این طرح باید به نحو مطلوب و با کیفیت در آموزش و پرورش اجرا شود.

دیدگاهتان را بنویسید