تنها تیم ایرانی در 4 جام هستیم/ اکبریان باید جوانمردانه بازی کند; 2 سال سختی داشتیم

ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806457

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: 2 سال سخت را با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه گذراندیم و بازیکنی جذب نکردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد نکونام; سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری پیش از دیدار برای سوپرجام ایران گفت: امیدوارم بازی فردا بازی خوبی برای هر دو تیم باشد. به حضور در سوپرجام افتخار می کنیم، تنها تیمی در ایران هستیم که در هر چهار جام حضور داریم و برای هر چهار جام تلاش می کنیم. بازی فردا سخت و سخت است، یک بازی و یک جام است.

وی افزود: هر دو تیم همدیگر را می شناسند، تیم ما باید از کمترین فرصت استفاده کند و به عنوان یک بازی لیگ با تمرکز بالا بازی کند. به بازیکنانم گفتم که باید سخت کار کنیم و باید روی تیم حرفه ای حریف تمرکز کنیم. همانطور که شنیده ام فردا اکبریان تصمیم نهایی خود را می گیرد، به او می گویم از این همه قضاوت های خوبی که در ایران انجام داده خسته نباشید و برایش در زندگی شخصی و ورزشی آرزوی موفقیت دارم.

نکونام گفت: انتظار ما این است که فردا اکبریان مانند دیدارهای گذشته بهترین قضاوت را داشته باشد. متاسفانه نگاه متفاوتی به تیم های بزرگ ایران وجود دارد اما امیدوارم فردا شاهد داوری صادقانه از سوی آقای اکبریان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در خصوص اینکه آیا در چنین مقطعی با این دیدار موافقت کرده است یا خیر، تصریح کرد: این برنامه فدراسیون بود وگرنه برنامه ای ندیدیم اما در هر صورت با توجه به مسابقات تیم ملی برنامه این بود. بازی گرفته شد

نکونام درباره جذب افراد جدید برای تیمش تاکید کرد: بعد از 2 سال که دوست پیدا نکردیم چند نفر را استخدام کردیم. همه افرادی که جذب کردیم باکیفیت هستند، بهترین بازیکنان را داریم و امیدوارم در کنار بازیکنان جدید از آنها به بهترین شکل استفاده کنیم. در مورد استفاده از بازیکنان جدید هم باید بگویم که حتما از این نفرات استفاده خواهم کرد چون جذب تیم ما شدند.

وی همچنین تاکید کرد: در این مورد به دو نکته می توان اشاره کرد، دو پنجره نقل و انتقالاتی برای بازیکنان دریافت نکردیم و سال های سختی را پشت سر گذاشتیم. تیم های دیگر هر سال بازیکنان برتر و بازیکنان برتر را جذب می کردند. در نیم فصل دوم قطعا نمی توان بازیکن مورد نظر را جذب کرد و به سختی می توان بازیکن گرفت. افراد خوبی را از تیم های دیگر جذب کردیم که در تیم های خودشان تاثیرگذار بودند. دوست ندارم اسم ببرم اما در سال های گذشته چند بازیکن به فولاد آمدند و بازی کردند و احیا شدند. مطمئناً دوباره این اتفاق خواهد افتاد و بازیکنان جدید به ما کمک خواهند کرد.

سرپرست ذوب آهن اذعان داشت: هنوز باید این بازیکن را جذب کنیم و در چند روز آینده برای نتیجه گیری مذاکره خواهیم کرد.

نوکونام با تشکر از میزبانی مجدد سیرجان گفت: امیدوارم فردا بازی بدون مشکل برگزار شود و هم مردم و هم هواداران دو تیم از تماشای این دیدار بهره ببرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید