با اشتباه خودمان به پرسپولیس باختیم/ بازی جوانمردانه در گل دوم رعایت نشد


ساعت: 21:50
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812184

سرمربی رفسنجان گفت: ما به خاطر اشتباهات خود به پرسپولیس باختیم و البته حریف بهتر از ما کار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنج پس از شکست 3 بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: این برد را به پرسپولیس تبریک می گویم و به تیم ما خسته نباشید می گویم. این حق آنها بود که برنده شوند زیرا آنها بهتر از ما بازی کردند. هر دو تیم در مطبوعات خیلی خوب هستند و پرسپولیس در این دیدار بهتر از ما عمل کرد. از سه گلی که خوردیم، دو گل تنها بودند.

وی افزود: قبل از اینکه گل سوم را بزنیم بازی را برای خودمان گرفتیم اما شرایط بازی تغییر کرد. ما مدام خط حمله را عوض می کردیم و فکر می کنم می توانستیم در دقایق پایانی بازی به گل برسیم اما در نهایت در این دیدار خوب نبودیم. در دقایق پایانی کمی نگران میثم تیموری بودم و فکر می کردم او از ناحیه زانو آسیب دیده است اما خدا را شکر مشکلی نیست.

سرمربی تیم فوتبال مس خاطرنشان کرد: در گل دوم پرسپولیس بازیکن ما مصدوم شد و بازی را ادامه دادند و همان کرنر تبدیل به گل شد. شاید بازی در این صحنه منصفانه بوده باشد، اما گاهی اینطور نیست و هیچ ایرادی ندارد.

خاخام با بیان اینکه برنامه تیمش برای بازی با پرسپولیس یک ضد حمله بود و به نظر می رسید از این مشکل آسیب دیده است، گفت: برنامه ما این نبود و شاید اگر سه تصمیم برای گلزنی داشتیم، یکی از آنها ضد حمله بود. پرسپولیس از بالا به تیم ما فشار آورد و تیم پرسپولیس اجازه نداد به راحتی از مرکز زمین بازی کنیم. ضدحمله زدیم اما اگر می توانستیم در دقایق مسابقه سریعتر کار کنیم، این کار را می کردیم. اگر مجبور بودیم عقب نشینی کنیم و گاهی ضدحمله کنیم، در جریان بازی بود، اما برنامه ما نبود.

وی افزود: وقتی از بالا تحت فشار تیم حریف هستید باید بازی با دروازه بان خود را طوری انجام دهیم که او در مرداد یکی دو توپ بزند که باعث ناراحتی من شد. در نهایت اثربخشی دفاع ما در این دیدار خوب نبود و دو گل در اشتباهات دفاعی به ثمر رساندیم. با این حال، این اتفاق نمی‌افتاد و حالا باید آن را فراموش کنیم، زیرا من را به نقطه‌ای رساندیم که باید تمرکزمان را حفظ کنیم و در 10 بازی بعدی رقابت کنیم. باید این باخت را فراموش کنیم و برای مسابقات آینده آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان نیز در محوطه مختلط ورزشگاه آزادی گفت: به نظرم پرسپولیس امروز بهتر از ما بود و شایسته برد بود. ما اشتباهات انفرادی داشته ایم و اگر مقابل پرسپولیس اشتباه کنید به شدت تنبیه خواهید شد. دو گل از سه گلی که خوردیم به خاطر اشتباهات فردی بود و برگشتن به بازی سخت بود. فکر می کنم در نیمه دوم قبل از اینکه گل سوم را بزنیم به سمت زدن گل دوم حرکت می کردیم. ما هم فرصت گلزنی داشتیم اما اولین موقعیت گل پرسپولیس در نیمه دوم تبدیل به گل شد. تمام روز خوب نبودیم و باید برای بازی بعدی آماده شویم. در گل دوم در مرحله کرنر پرسپولیس 10 نفره بودیم و به اشتباه به گل رسیدیم.

خاخام همچنین درباره اشتباه مهدی ترکمان مقابل پرسپولیس یادآور شد: در دیدارهای مهمی مانند دیدار با پرسپولیس و استقلال، مهم ترین کار این است که کارها را متمرکز انجام دهیم. اگر توپ را مقابل پرس پرسپولیس الکی فشار دهیم، به سرعت مالکیت توپ را به حریف می دهیم. این شرایط ایجاب می کند که سوال کننده درست را بپرسیم و توپ را درست در جایی که به سوال کننده ضربه زدیم و گل اول را زدیم قرار دهیم. بعد از گل اول پرسپولیس شرایط متفاوت بود. اگر بخواهم یک نکته مهم برای بازی امروز مقابل پرسپولیس بگویم این است که حریف هم در پرس و هم در جدال های تن به تن بهتر از ما بود و از بهترین موقعیت هایش استفاده کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید