اخراج من؟ نشنیدم / بر اثر اشتباه وسط زمین باختیم


ساعت: 21:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809434

من عذرخواهی نمی کنم؛ 4 بازیکن گرفتیم اما تقویت نشدیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: استقلال به دلیل نفرات خوبی که در خط حمله دارد در ضربات ایستگاهی موقعیت های خوبی داشت و به دلیل اشتباهی که در میانه میدان مرتکب شدیم گل خوردیم و در نهایت شکست خوردیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زونیمیر سولدو سرمربی تراکتورسازی پس از باخت یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: می دانید که بازی سختی با تیم برتر داشتیم. استقلال یکی از بهترین تیم های ایران است. نیمه اول را خیلی خوب کنترل کردیم و در نیمه دوم بهتر شدیم. این تیم در ضربات ایستگاهی به خاطر نفرات خوب خط حمله موقعیت های خوبی داشت و به دلیل اشتباهی که در میانه میدان مرتکب شدیم، گل خوردیم و در نهایت شکست خوردیم.

وی ادامه داد: بچه ها خوب بازی کردند و استقلال با شیفت هایی که داشت نتوانست بازی ما را تغییر دهد. در مورد ما، زمانی که تیم خوب بازی می کند و شما موقعیت خود را می دانید، جابجایی های زیاد می تواند روند را مختل کند.

سپس خبرنگاری از مترجم سولدو شکایت کرد و گفت که شما ممکن است کلمات ما را اشتباه ترجمه کنید و ما هرگز نمی توانیم به سوالات خود پاسخ دهیم.

سرمربی این تیم درباره پاس های متوالی در این دیدار گفت: با شما موافقم. تراکتور تیم بزرگی است و قبل از آمدنم خیلی چیزها با این تیم شنیدم. اگر یادتان باشد در ابتدا گفتم تراکتور امسال کار سختی دارد و مثل سال های قبل نیست. اگرچه می گویید امروز هجومی نداشتیم اما چند موقعیت داشتیم و باید قبول کنیم که تیم حریف بسیار خوبی است و او حملات ما را کنترل می کرد.

وی گفت: شکی نیست که همیشه گفته اید تراکتور سال سختی دارد و فکر نمی کنید یک مربی خارجی باید کار سختی را انجام دهد. من به دنبال بهانه نیستم و کسی را مقصر نمی دانم. وقتی تیم را دیدم، گفتم باید قوی‌تر شویم. وقتی با تیم های دیگر مقایسه می کنید، می بینید که آنها به اندازه ما بازیکن را از دست ندادند و از طرفی بازیکنانی که آمدند مثل قبل نبودند. در این مدت من هم تا حدودی کار کردم و سازماندهی کردم. در نیم فصل اول به دلیل بسته بودن پنجره و بدهی نتوانستیم کسی را جذب کنیم. می توانستیم یک دوست خارجی جذب کنیم اما او می توانست مدیون باشگاه باشد. ما نتوانستیم از تیم های دیگر کمک بگیریم چون به ما ندادند و در مجموع 4 دوست پیدا کردیم.

سولدو در پاسخ به این سوال که آیا با حضور این چهار بازیکن تیم تقویت شده است، گفت: برای نه گفتن به چهار بازیکنی که اضافه شدند، می خواستیم برای موقعیت هایی که کمبود داشتیم رقابت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به او اولتیماتوم داده شده است، گفت: من با او صحبتی نکرده ام و اگر باشگاه نتایج را نپذیرد، هر تصمیمی که آنها بگیرند می پذیرم.

وی با بیان اینکه بازی تراکتور در 10 هفته گذشته تغییری نکرده است، گفت: بین تیمی که برای صدر می جنگد و تیم بحران زده تفاوت وجود دارد. شاید اصلا بازی های ما را ندیده باشید. مطمئن شوید که در 4 یا 5 بازی اخیر ما را دنبال نکنید تا وضعیت را ببینید. با تیم هایی که قبل از صنعت نفت بازی کردیم 3 امتیاز گرفتیم یا نه؟

خبرنگاری از بازی پرسید که انگار برای تساوی آمده اید و خوشحال هستید، تاکید کرد: البته در هفته ای که با بچه ها کار می کنیم هدفمان کسب 3 امتیاز مسابقه است. در این بازی تمام نقاط ضعف استقلال را آنالیز کردیم. استقلال تیم خیلی خوب است و نگذاشتند از سوراخ ها استفاده کنیم و با اشتباه ما به گل رسیدیم. در کل اینطور نبود که هدف ما مساوی باشد.

مربی تراکتورسازی با شنیدن اخراج شما گفت: واقعا نشنیدم.

مدیر رسانه ای تراکتورسازی در پایان این دیدار به خبرنگار گفت که باید سوال بپرسید نه اینکه تکه تکه شوید و این موضوع برای دقایقی جلسه را به تعویق انداخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید