کنایه به یحیی: اگر آن ستاره پرسپولیس نبود 5-2 می باختیم

کنایه به یحیی: اگر آن ستاره پرسپولیس نبود 5-2 می باختیم

رحیم یوسفی پیشکسوت پرسپولیس درباره شکست تیم پرسپولیس در دیدار مقابل الدحیل و حذف این تیم از ادامه رقابت ها در لیگ قهرمانان آسیا گفت: حیف است تیمی که تیم الدیل به خصوص در این فصل نتایج ضعیفی کسب کرد و یکی از بدترین سال های خود را پشت سر می گذارد، اما پرسپولیس نتوانست جواب محبت ها و حمایت ها را بدهد. مردم و باخت از این تیم.

وی افزود: متأسفانه قانون مهم پنج دقیقه بعد از گلزنی را رعایت نکردیم که برای تیم حرفه ای که فصل گذشته سه جام را به دست آورده اصلا توجیهی ندارد. نباید بعد از گلزنی اینقدر خودمان را ببازیم. دیگر نباید این حرف ها را به پرسپولیسی ها بزنیم. وضعیت نابسامان این تیم بازیکنان بین المللی دارد و همه بازیکنانش باتجربه هستند اما وقتی بلافاصله بعد از گل زدن گل می خورید یعنی تیم کاملا به مشکل می خورد.

بازیکن قدیمی پرسپولیس به ضعف خط دفاعی این تیم اشاره کرد و گفت: خدا را شکر علیرضا بیرانوند در یک شب خوب در دروازه پرسپولیس ایستاد وگرنه باید به جای 2 گل 5 گل می زدیم تا جایی که یادم می آید آنها فقط گل می زدند. سه گل در آستانه سقوطی را نجات داد که در مقایسه با عملکرد بازیکنان هجومی واقعا جای تاسف دارد.

یوسفی تصریح کرد: کنعانی زادگان مدتی است که از روزهای اوج خود دور بوده و دیشب با هر دو گل عملکرد ضعیفی داشتند، معلوم نیست در تیم پرسپولیس چه خبر است که این همه بچه با سر فوتبال بازی می کنند. در حالی که پرسپولیس تیمی نیست که یک نفر در هوا باشد. گلچیانی که با پنالتی و گل دوم تیم را نابود کرد.

بازیکن پارسال پرسپولیس به خالی بودن نیمکت و نداشتن مهاجم تمام کننده این تیم نیز اشاره و بیان کرد: مدتی است که می بینیم چند دلال با لباس هواداران باشگاه مانند غده سرطانی به پرسپولیس می چسبند و در بحث جذب برای این تیم خط مشی تعیین می کنند. به همین دلیل مهاجمان خوب پرسپولیس مثل موگانلو، اسدی، عبدی، آل کثیر و … یکی پس از دیگری این تیم را ترک می کنند و بازیکنانی کاملا معمولی و حتی ضعیف به جای آنها در این تیم منصوب می شوند. تیم ما در همان فصل نقل و انتقالات از آسیا سقوط کرد. به نظر من اگر باشگاه پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش است، وزیر باید هرچه زودتر این تومورهای سرطانی را از پرسپولیس خارج کند.

یوسفی درباره شعارهای هواداران در پایان بازی مقابل مدیریت و سرمربی تیم گفت: هواداری که چند ساعت تمام بلیت ها را می خرد و چهار ساعت مانده به شروع بازی در ورزشگاه می نشیند تا بازی را تماشا کند. مسابقه حق دارد از عملکرد تیم شما شکایت کند. الدخیل تیمی نبود که در تهران ما را با دو گل شکست دهد. این یک فاجعه است.

یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این وضعیت هر چه زودتر حل شود چرا که در لیگ برتر با شرایط سختی روبرو هستیم و باید به زودی در دربی حاضر شویم. اگر تیم باید با این شرایط ادامه دهد، خدای ناکرده اتفاقات ناشایست پرسپولیس رخ می دهد.