به دلیل کمبود هوادار بیش از استقلال و پرسپولیس باختیم

زمان: 21:09
ارسال شده در: 1400/08/03
کد خبر: 1778975

مربی و سرمربی تیم های فوتبال صنعت ، نفت و تراکتور بعد از دیدار اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد خرمگاه پس از شکست 3 بر صفر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و گفت: تبریک به تیم تراکتور. در مورد بازی هم می توانم بگویم سه اشتباه کردیم و سه گل زدیم. تقریباً 70 درصد بازی را در اختیار داشتیم و در صدر بودیم ، اما اشتباهات فردی که نمی خواستیم بازیکن را به خاطر آن سرزنش کنیم منجر به باخت شد.

وی ادامه داد: ما مقصر اشتباهات فردی کادر فنی هستیم چرا که بازیکنان را توجیه نکردیم. امیدوارم بتوانیم در مسابقات بعدی بدون خطا باشیم و از موقعیت های خوبی استفاده کنیم. بازی امروز خوب بود و انتظار چنین بازی خوبی را از شاگردانم نداشتم اما متأسفانه گرفتار اشتباه شدیم. فقط به تیم تراکتور تبریک می گویم و امیدوارم در آینده اشتباهات فردی بیشتری مرتکب نشویم و از شرایط خوب بازی خود نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه 3 گل زدن به خاطر اشتباه کادر فنی یا بازیکنان بوده است، گفت: این برای ما اشتباه است. ما باختیم و مطمئناً نتوانستیم بازیکنان را آماده کنیم تا از نظر روحی و بدنی خوب بازی کنند. بازی‌ای را باختیم که 70 درصد مالکیت آن را داشتیم و این برای ما یک اشتباه است. فقط می توانم بگویم که ما شرمنده هواداران آبادانی هستیم. آنها باید امیدوار باشند ، زیرا ما در مسابقات آینده به نتایج خوبی خواهیم رسید.

هرمگق در خصوص شرایط پذیرش تراکتور گفت: صدها هزار بار خدا را شکر می کنم که همانطور که انتظار داشتیم مردم خوب تبریز و مسئولان بهترین شرایط را برای ما فراهم کردند و به مهمان نوازی پایان دادند و من از آنها تشکر کنید “

کریمی: ما بیشتر از استقلال و پرسپولیس به دلیل کمبود هواداران باختیم

فیروز کریمی پس از پیروزی 3 بر صفر تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و گفت: از نظر فنی حجم کار فنی تیم باب میل کافی نبود. ما نباید به این فکر کنیم که ما افرادی هستیم که لاف می زنیم، افتخار کنیم، اما پتانسیل تیم ما بسیار بالاتر از این است.

وی ادامه داد: درست است که امروز برنده شدیم ، اما در مواردی توپ را از دست دادیم و این باید برای ما مهم باشد. شاید هر 90 دقیقه یک بار بدن دروازه بان ما نیفتد. به جز صحنه ای که می خواست پشت خط دفاع قرار بگیرد. وقتی توپ در دست حریف است، سخت است که برای رفع آن تلاش کنیم، اما در کل کتمان نمی کنم که نتیجه خوبی کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: این پیروزی را تقدیم می کنم به همه هوادارانی که در این مدت همیشه از ما حمایت کرده اند. امیدوارم با دعای خیر آنها به پیروزی خود ادامه دهیم تا بتوانیم به آنها افتخار کنیم.

کریمی درباره میزان توصیه آنها به حضور هواداران توضیح داد: «ما هفته گذشته صحبت کردیم. همه مردم کشورمان به دلیل آگاهی بالایی که از طرف مردم آذربایجان دارند ، می گویم که ما از این واقعیت راضی نیستیم که بسیاری از افراد در معرض خطر بیماری عروق کرونر قلب و از دست دادن ورزش هستند. تمام فوتبال ارزش جان طرفداران و مردم را ندارد. اگر فردی آلوده شده و وارد ورزشگاه شود ، باید مدتها از گوشه گوشه بشنویم که عزیزی را از دست داده ایم. ما تصمیم در این زمینه را به ستاد مبارزه با فساد کرونا واگذار کردیم. رفتار مناسب داشته باشد.

وی افزود: نکته این است که تیم ما بیشترین آسیب را می بیند و ما حتی بیشتر از پرسپولیس و استقلال رنج می بریم. تماشاگران ما برای بازی نمی آیند، بلکه به عشق تیمشان وارد ورزشگاه می شوند، حتی اگر با تیم دوازدهم بازی کنیم، باز هم با عشق می آیند و از آن حمایت می کنند، انگار با لیدر لیگ بازی می کنیم. من هر کدام را می بوسم ، اما با وجود اینکه بیشترین آسیب را از این موضوع می بینیم ، هنوز خوشحال نیستیم که یکی از مردم عزیز کشورمان در خطر باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: می‌خواهم هر چه زودتر این ویروس شوم از ایران و جهان محو شود و شاهد حضور تماشاگران و هواداران فوتبال در ورزشگاه باشیم و هواداران پرشور خود را در ورزشگاه ببینیم. سایه امنیت و آرامش.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید