بازی لهستان را با اشتباهات خودمان باختیم/ بی سر و صدا کارمان را انجام دادیم و از فضای رسانه ای دور بودیم.


ساعت: 08:29
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885255

شرایط سخت بود، اما تیم ما در لیگ ملت‌ها عالی عمل کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: انتظار شرایط سختی را داشتیم اما روز به روز بهتر شدیم و تیم ما در لیگ ملت ها عالی عمل کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پس از پایان کار ایران در رقابت های لیگ ملت های 2022 با رتبه هفتم و بازگشت به ایران گفت: انتظار شرایط سختی را داشتیم و مطمئن بودیم که با شرایط نامتعارف روبرو خواهیم شد. مسابقات سخت، طاقت فرسا و زمان بر بود. برای ما روشن بود که این اتفاق می افتد، اما باید به ما زمان می داد و منتظر می ماند.

وی در ادامه گفت: رسانه ها، تلویزیون و مردم خوب کشورم صبور بودند و منتظر ظهور فرزندان خودشان بودند. ما در نهایت روز به روز بهتر شدیم و تیم ما عملکرد فوق العاده ای داشت. این چند روز تمام دنیای والیبال از ما تعریف کردند. هر مربی ای که با آن روبرو می شدیم به ما احترام زیادی می گذاشت و از ما به نیکی یاد می کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال تصریح کرد: از این بابت خوشحالم و امیدوارم تیم ما با آمادگی بیشتر و البته با تغییراتی که وجود دارد، کیفیت بهتری از خود نشان دهد و بهترین عملکرد را برای مسابقات جهانی داشته باشد.

عطایی در مورد اینکه آیا می توان گفت هفته های ابتدایی لیگ ملت ها برای ما مثل بازی های تدارکاتی بود چون تیم ملی هفته به هفته پیشرفت می کرد، گفت: از روز اول لیگ ملت ها را برای کسب تجربه می دانستیم. ما سعی می کنیم تجربه را جمع آوری کنیم و از آن به بهترین شکل استفاده کنیم. متأسفانه فعلاً این فرصت به ما داده نشد، اما سعی کردیم چیزی نشنیده و نبینیم. در آن مرحله سعی کردیم روی کارمان تمرکز کنیم و آن را به جلو ببریم. خوشبختانه بچه ها تمرکز زیادی داشتند و تیم موفق شد شرایط را مهیا کند. بالاخره این اتفاق افتاد و ما هر روز بهتر می شدیم.

وی در خصوص نیاز فعلی تیم ملی والیبال برای کسب نتایج بهتر در مسابقات بعدی گفت: فاصله از الان تا قهرمانی جهان بسیار کم است و نمی توان به دنبال سوال غیرعادی بود. البته اردوهای تهران باید به بهترین شکل برگزار شود. اتفاقی که در گذشته رخ داده است. تلاش می کنیم شرایط را برای اردوهای خوبی فراهم کنیم و قطعا این اتفاق خواهد افتاد. در صورتی که مسابقات تدارکاتی برنامه ریزی شده و بازی 4-3 قبل از جام واگنر ترتیب داده شود، درخواست منطقی تیم ملی لحاظ خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال با اذعان به اینکه از سوی نمایندگی مربیان ایرانی تحت فشار قرار نگرفتم و حتی در سایر رشته ها هم الگوی او بود، خاطرنشان کرد: سعی کردم تیم را از رسانه ها دور نگه دارم و در سکوت کار خود را انجام دهیم. در داخل احساس می کردیم جریانی در حال شروع است، اما سعی نکردیم در این موضوع دخالت کنیم. سعی کرده ایم تمرکز بازیکنان، کادر فنی و تیم مدیریتی را حفظ کنیم و این موضوع را تحت کنترل داشته باشیم. خوشبختانه این اتفاق افتاد و خوشحالیم که مربیان ما می توانند به اتفاقات بزرگ افتخار کنند.

وی در مورد اینکه آیا تنش پیش از لهستان روی عملکرد این تیم در آن بازی تاثیر گذاشته است یا خیر، گفت: اصلا تاثیری نداشت. بچه ها خیلی خوب بازی کردند و اگر نتوانستیم به این نتیجه رسیدیم به خاطر مشکلات فنی بود. آنها بی احترامی نمی کردند و ما هم بی احترامی نمی کردیم. یک والیبال بسیار مردانه و جنگنده را دو تیم به ثمر رساندند. جریان بازی به طور طبیعی ادامه داشت و لهستان در ست پنجم بهتر از ما بازی کرد. اشتباهاتی که مرتکب شدیم باعث شد بازی را واگذار کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید