با تشکر از کسانی که برای حل مشکل ویزا تلاش کردند. ما کارمان را انجام دادیم، حالا نوبت شماست


ساعت: 20:14
تاریخ انتشار: 21.07.1401
کد خبر: 1903150

علیرضا دبیر فدراسیون کشتی امشب با تیم ملی کشتی فرنگی امید امید اعظمی برای حضور در مسابقات جهانی زیر 23 سال اسپانیا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس فدراسیون کشتی در گردهمایی تیم ملی فرنگی کار گفت: تیم کشتی زیر 23 سال متشکل از کشتی گیران جوان و یک تیم بزرگسالان زیر 23 سال است و اکثر اعزام شدگان به این مسابقات در رده سنی جوانان جهان شرکت کرده اند. و مسابقات بزرگسالان افراد دیگری نیز به طور کامل در اردوها حضور داشتند و به حق شما و کادر فنی خسته نباشید و خداحافظی کنید که تا اینجای کار آمده اید و آماده حضور در مسابقات جهانی امید در اسپانیا هستید.

دبیر تصریح کرد: تا آخرین لحظه مشخص نبود که تیم امید اعزام می شود یا خیر و دلیل این امر مشکل صدور ویزا بود که بحمدالله از سوی رئیس شورای اسلامی پیگیری شد. وزیر امور خارجه و مدیران ارشد و سایر همکاران ایشان در این وزارتخانه که به صورت ویژه انجام شد این مشکل حل شد و به نظر من دوستان ما در وزارت امور خارجه سنگ تمام گذاشتند. این موضوع، و من از همه کسانی که به حل این مشکل ادامه دادند تشکر می کنم.

وی گفت: فدراسیون کار خود را که ایجاد فضا و بستر مناسب برای انجام تمرینات و حمایت مناسب برای اعزام تیم های ملی بود انجام داده است و حالا نوبت شماست که بروید سه رنگ کشور عزیزمان را به اهتزاز در آورید و قهرمان شوید. قلب مردم.” شاد باشید

منشی گفت: البته باید به المپیک 2024 پاریس نگاه کرد. اکثر شما در این مسابقات بین 20 تا 24 سال سن خواهید داشت و فکر می کنم این بهترین سن برای کسب مدال المپیک است.

وی ادامه داد: این اولین میدان حسن رنگرز به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان است و مورد تقدیر قرار می گیرید و این بهترین فرصت برای نشان دادن استعداد خود به کادر فنی است.

دبیر تصریح کرد: اکثر حاضران در تیم از اعضای تیم قهرمان جهان بلغارستان هستند و نفرات دیگری از تیم ملی بزرگسالان که مطرح و مدال آور نیز هستند به تیم امید اضافه شده اند. قطعا در هر 10 کیلوگرم شانس مدال آوری و قهرمانی داریم.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان گفت: برای شما آرزوی موفقیت، توکل به خدا و مبارزه با جان و دل برای شادی مردم عزیز کشورمان دارم.

دیدگاهتان را بنویسید