مشکل مالی وجود ندارد؛ ورزشکاران با عدم صدور ویزا مشکل داشتند


ساعت: 14:07
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885919

توضیحات فدراسیون دوومیدانی برای لغو حضور ورزشکاران ایرانی در مسابقات جهانی جوانان

ورزشکاران تیم ملی دو و میدانی جوانان این کشور به دلیل نداشتن ویزا و مسیرهای پروازی بسیار سخت به کلمبیا محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان اعزام نشدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت فدراسیون دوومیدانی؛ جواد خسروشیری رئیس سفر فدراسیون دوومیدانی درباره عدم اعزام تیم ملی نوجوانان کشورمان به مسابقات جهانی هفته آینده به میزبانی کلمبیا گفت: از چند هفته پیش اقدامات لازم برای اعزام تیم ملی کشورمان به این مسابقات را آغاز کرده ایم. و مسیرها پروازهای مختلفی را برای تیم ملی کشورمان برای رفتن به کلمبیا بررسی کردیم و در نهایت دو پرواز انجام شد.

وی افزود: یکی از آن مسیرها پرواز تهران به دبی و از دبی به فرودگاه جان اف کندی آمریکا و از آنجا به بوگوتا پایتخت کلمبیا و از بوگوتا به شهر کالی سایت بود. ما در حال گرفتن زمین آمریکایی بودیم که متاسفانه به دلیل مشکلات مربوط به عدم صدور ویزا توسط آمریکایی ها برای مسافرانی که از ایران قصد ورود به این کشور را دارند، این موضوع محقق نشد و از طرفی آنها مجبور بودند توقف های زیادی در آنجا انجام دهند، که اصلاً درست نبود و ورزشکاران صاف با مشکلات زیادی روبرو هستند.

خسروشیری خاطرنشان کرد: مسیر بعدی پرواز از تهران به دوحه قطر و از آنجا مادرید پایتخت اسپانیا و از مادرید به پایتخت کلمبیا و از آنجا به کالی محل برگزاری مسابقات و این بود. مسیر پرواز نیز برای ورود به کشور نیاز به ویزای ترانزیت دارد.او اسپانیا داشت. متاسفانه به دلیل شرایط موجود این مسیر انجام نشد و همچنان توقف های زیادی در آنجا وجود داشت.

رئیس سفر فدراسیون دوومیدانی با اشاره به اینکه فدراسیون از هیچ تلاشی برای اعزام تیم ما به مسابقات جهانی جوانان دریغ نکرد، اذعان داشت: اینکه تیم ما به دلیل مشکلات مالی به این مسابقات اعزام نشده است، اصلا صحت ندارد. بی اساس

وی در خاتمه تصریح کرد: فدراسیون دوومیدانی در نظر دارد با توجه به مشکلی که برای 5 ورزشکار جوان کشورمان به وجود آمد که به دلیل عدم امکان اعزام به مسابقات جهانی، این قهرمانان خوب و شایسته کشورمان را به مسابقات بین المللی اعزام کند. مشکلات ناشی از عدم صدور روادید همچنین طی مراسمی از آنان و مربیانشان تشکر و تسلیت گفت تا این آینده سازان ورزش بومی با انگیزه و قدرت بیشتر راه خود را برای کسب افتخار در عرصه های مهم بین المللی ادامه دهند. ، نسبت به گذشته

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید