وضعیت اسکاچ برای جام جهانی؟ من دچار مشکل فنی نمی شوم / مراقب عدم صدور ویزا برای جنگنده ها هستم


ساعت: 21:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805265

در خصوص خصوصی سازی زاغی ها گام بسیار موثری برداشته ایم

وزیر ورزش و جوانان گفت: بر عدم صدور ویزا برای کشتی گیران نظارت خواهم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات به دلیل حضور ناگهانی خود در ورزشگاه آزادی و اینکه قصد حمایت جدی از این تیم را دارد و به همین دلیل مدام در بازی ها حضور دارد. و تمرین با شاگردان اسکوچیچ. اول از همه اینکه ما از تیم فاصله گرفتیم و اهالی رسانه منتقد اینجا (ورزشگاه آزادی) هستند، باید به خبرنگاران خسته نباشید بگویم و تشکر کنم که واقعا در این هوای خاص هستیم و حفظ کنیم. در سنگر، ​​”او گفت. مطمئن باشید که وضعیت خبرنگاران را درک می کنید و من از حضور همیشگی آنها در صحنه قدردانی می کنم. من این را می بینم و امیدوارم بتوانم آن را جبران کنم. لطفا روابط عمومی وزارت ورزش را هم برنامه ریزی کنید تا بتوانیم در وزارت ورزش خدمت کنیم و راحت تر و بهتر با هم صحبت کنیم.

وی ادامه داد: من هم باید این برد را تبریک بگویم و به تک تک ملی پوشان خسته نباشید بگویم. بازی با امارات خوب بود و به دلیل بارندگی و هوا شرایط خاصی داشت. به دلیل بارش نیمه برف، زمین کمی لغزنده و ظاهراً کمی چمن لغزنده بود. این رطوبت و لغزندگی هر دو تیم را تحت تاثیر قرار داد. مدام نگران بودیم که بچه ها آسیب نبینند. باز هم باید بازیکنان و کادرفنی خدا را تشویق کرد و از فدراسیون بابت این خاندان خوب و آبرومند تشکر کرد اما باید بگویم راضی هستم. جای هواداران، تماشاگران و مردم عزیز ما در ورزشگاه واقعا خالی بود. ببینید ورزشگاه بدون تماشاگر جو عجیبی دارد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه عدم حضور هواداران در ورزشگاه را نمی توان به دلیل ضعف وزارت ورزش و جوانان در فراهم آوردن شرایط حضور آنها دانست، گفت: آمادگی داریم کمبود تماشاگر را دلیل ضعف این ورزشگاه بدانیم. وزارت ورزش و جوانان تلاش کردیم. ما به قطعنامه صادر شده احترام گذاشته ایم. من حضوری و تلفنی با وزیر بهداشت صحبت کردم اما ایشان گفتند که باید به تصمیم گرفته شده و تصمیم گرفته شده احترام بگذاریم. دیروز سرمربی تیم ملی پس از دیدار با ملی پوشان از من خواست تا دقایقی خصوصی با من صحبت کند.

سجادی افزود: همچنین گفته شد که باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا تعداد مشخصی تماشاگر را به ورزشگاه بیاورید چرا که برای روحیه تیمی بسیار لازم است. در حین انجام وظیفه، پس از صحبت های اسکوچیچ، ما دوباره سعی کردیم حداقل امروز صبح برای این برنامه ریزی کنیم، اما در نهایت به تصمیم مقر تاج احترام گذاشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود راهیابی تیم ملی به جام جهانی، دیدار تیم ملی با رئیس جمهور که برای فدراسیون و تیم ملی نیز بسیار مهم است، هنوز برگزار نشده است، گفت: در جریان هستم. از نیات ارزنده رئیس جمهور به کل ورزش کشور اعم از بانوان، آقایان، جوانان، تیم های بزرگسالان و… رئیسی مدام در مورد وضعیت ورزش و تیم ملی توصیه هایی می کند که این روزها برای ما بسیار مهم است. مطمئنم به زودی این اتفاق خواهد افتاد. به دنبال هماهنگی هستیم تا تیم ملی عزیزمان این دیدار را با رئیس جمهور محبوب و دوست داشتنی داشته باشد و این اتفاق بیفتد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: او باید قبل از بازی با عراق برای حضور در تمرین حاضر می شد، اما انصافاً وقتی شرایط سخت پروتکل ها را برای یک رئیس جمهور توضیح دادیم، خودش گفت که این پروتکل نباید شکسته شود. وی ادامه داد: من باعث می شوم عده ای تمایل به عضویت در تیم داشته باشند و بنابراین مشکلات بهداشتی، حباب ها و چرخه پروتکل ها نقض می شود. در زمان مناسب تر

سجادی درباره فرصت دیدار رئیس جمهور با ملی پوشان پیش از دیدار نهایی این تیم در مرحله مقدماتی مقابل لبنان گفت: شاید زودتر این اتفاق بیفتد. این می تواند خارج از بازی اتفاق بیفتد و ما نمی توانیم منتظر بازی با لبنان باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا در مورد جام جهانی با فدراسیون مشورت می کنید و اسکوچیچ را ترجیح می دهید یا از مربی شناخته شده تری استفاده می کنید، گفت: اینها مشکلات فنی است. فکر نمی کنم بعد از این بازی بتوان انتظار داشت و در این شرایط می خواهم وارد این مسائل تخصصی و فنی شوم. حالا از این شرایط بگذریم و فکر کنیم چه برنامه ریزی خوبی برای فدراسیون و تیم ملی داریم.

وی افزود: واقعاً به خودم اجازه نمی‌دهم وارد مشکلات فنی شوم. برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. تا اینجای کار خدا را شکر تیم موفقی بوده و حدود یک سال و نیم است که بدون باخت بوده است. خدا را شکر بدون ضرر بیرون آمد. مطمئنم چهره ها و ستاره های خوبی داریم. کودکان فردی با ویژگی های متفاوت بهترین هستند. کارشناسان همچنین می گویند که امسال تیم بسیار خوبی است. باید افکارمان را متحد کنیم و از ظرفیت رسانه ها و نوع ادبیاتی که استفاده می کنند استفاده کنیم. انتقاد اشکالی ندارد. در ضمن اگر موردی هست اشکالاتش رو بگید. اما از تمام درخواست های شما می خواهم روحیه ای در تیم ملی ایجاد کنید تا هر اتفاقی که می افتد جلو بیفتد تا موفقیت تیم ملی با سال ها و دوره های گذشته متفاوت باشد.

سجادی درباره عدم صدور ویزای آمریکا برای برخی از اعضای تیم ملی کشتی کشورمان گفت: امروز این خبر آمد. از طریق فضای مجازی متوجه شدم. راستش فرصت مطالعه نداشتم ولی پیگیری می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا علیرضا دبیر اعلام کرده است که در صورت عدم ویزا به آمریکا نمی رود، گفت: اتفاقاً می خواستم با دبیر صحبت کنم و بپرسم و ببینم موضوع چیست. آیا می توان کمک و موافقت کرد و نظر او را در نظر گرفت؟ در هر صورت او رئیس فدراسیون کشتی است. خودش سینه سوخته است. قهرمان المپیک و جهان. البته نظر کارشناسی ایشان برای ما ارزشمند است.

وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که آیا دو باشگاه (استقلال و پرسپولیس) با توجه به اینکه مشکلات مالیاتی و مالی زیادی دارند با هم دیدار داشته اند و مشکلی برای تذکر دادن به مدیران خود داشته اند، گفت: دو جلسه خیلی خوب است، هزینه کردیم. بدون تعارف می خواهم بگویم که یکی از گام های بسیار موثر در خصوصی سازی این دو باشگاه پرطرفدار دیروز و امروز بود. به هر دو باشگاه تبریک می گویم. تیم های مدیریتی هر دو باشگاه واقعا سخت کار می کنند. با همه فراز و نشیب ها دو مجمع برگزار شد که البته کار تیمی بود. خارج از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، وزارت اقتصاد و دارایی واقعاً زحمت می کشد. اداره خصوصی سازی، دیوان محاسبات کشور و وزارت عدلیه که نماینده مجلس است، سخت کار می کنند. یک کار تیمی واقعا مثال زدنی انجام شد.

سجادی گفت: امروز دو گزارش حسابرسی داشتیم. اکثر موارد مطرح شده امروز و همچنین گزارش حسابرسی متأسفانه مربوط به سال های گذشته است. روال تشکیل جلسات به این صورت است که هر بند گزارش شده توسط حسابرس قانونی یک وظیفه تعیین می کند. برای هر بند وظایفی در نظر گرفته شده است، مثلاً این بند را تحت پیگرد قانونی قرار دهیم یا اگر مثلاً ادعاهایی وجود دارد، دوباره آن را بگیریم. این روال عادی همه جلسات شرکتی است. دو جلسه خوب داشتیم گزارش قرائت شده و تایید شده نه تنها مانع از انجام اقدامات بعدی برای خصوصی سازی نشد، بلکه امروز خبرهای خوبی منتشر شد. نماد پرسپولیس و استقلال به گفته نماینده سازمان خصوصی سازی هفته آینده مطرح می شود و قیمت گذاری در هفته آینده انجام می شود.

وی افزود: پس از آن یک هفته تا 10 روز طول می کشد تا پروسه نقل و انتقالات انجام شود، این اتفاق بسیار خوبی است. من می خواهم به این تیم خوب، اعضای مجمع، وزارتخانه ها و همکاران ما در هر دو باشگاه خسته نباشید بگویم. این گام بزرگ را به ورزش دوستان و هواداران هر دو باشگاه تبریک می گویم. باور کنید این دو مجلس مانع سختی بود اما اتفاق بسیار ارزشمندی افتاد. خداوند یاد و خاطره ورزش کشور را حفظ کند و به هواداران دو تیم تبریک بگوید. امروز در جلسه تصمیمات فوق العاده حرفه ای، تخصصی و مدیریتی گرفتیم. فهرست کردن مطالب در هر فروم غیرمعمول نیست، اما این دو انجمن بسیار ارزشمند بودند. تقریباً از یک سد بزرگ عبور کردیم. دیروز که گفتم منتظر خبرهای خوب باشید، بخشی از آن این بود که منتظر پایان جلسه بودم، قسمت بعدی قیمت گذاری و نماد دو باشگاه است که هفته آینده انجام می شود و قسمت بعدی خدایا می خواهد حدود 10 روز بعد جشن بگیرد. من این خبر را زودتر فاش کردم و باید روی کیفیت آن کار کنیم.

وزیر ورزش تاکید کرد: حیف شد. الان تو vip خیلی صمیمی و خصوصی و صمیمانه صحبت کردیم. به بچه ها گفتیم مراقب باشند. ما در ایام دهه فجر هستیم و صعودمان در دهه فجر است. رکورد بعدی در این دوره است. اتفاقات نقل و انتقالات نیز مربوط به نیمه دوم فوریه است. امیدوارم این روزها برای همه شاد باشد. تقارن کل این اتفاقات خوب در فوتبال را با ایام الله دهه مبارک فجر قبول داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید