لغو اعزام تیم ملی گلف آقایان به دلیل عدم صدور ویزا


ساعت: 18:45
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894229

اعزام تیم ملی گلف مردان به مسابقات جهانی گلف آماتور ۲۰۲۲ پاریس به دلیل عدم صدور به موقع روادید توسط سفارت فرانسه در تهران لغو شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون، تیم ملی گلف ایران متشکل از 3 بازیکن، 1 سرمربی و 1 مربی در مسابقات جهانی گلف پاریس شرکت خواهد کرد که تمامی اقدامات در مهلت قانونی انجام شده و تمامی بازیکنان و هیئت ها در تاریخ مقرر به طور رسمی ثبت شد.

همچنین فرم های ثبت نام آنلاین کلیه بازیکنان، مدیران تیم ها و مربیان تکمیل و در سایت مسابقات ارسال شد.

شایان ذکر است کلیه مدارک مربوط به تشریفات کنسولی جهت اخذ ویزای شینگن و حتی ویزای ملی فرانسه در زمان مقرر از طریق این موسسه به کارگزاری سفارت فرانسه ارسال گردیده و تمامی مراحل صدور ویزا طبق آن طی شد. به مقررات آنها.

در کمال ناباوری و علی‌رغم پیگیری‌های رسمی و غیررسمی از تمامی مراجع ذی‌ربط مانند تفاهم‌نامه وزارت خارجه، پیگیری‌های مدیران سیاسی و کنسولی وزارت خارجه، وزارت ورزش و تماس‌های مکرر با میزبان و سفارت فرانسه در تهران تا امروز (چهارشنبه 18 شهریور 1401) هیچ اقدامی برای صدور روادید تیم ملی گلف کشورمان صورت نگرفته است و به این ترتیب حتی در صورت صدور روادید، تیم ملی مسابقات را باخته است. از امروز 31 مرداد آغاز شد.

گزارش برخی از اقدامات:

پس از دریافت دعوتنامه رسمی فدراسیون جهانی برای شرکت در مسابقات در تاریخ 15 ژوئیه و دعوت نامه فدراسیون گلف فرانسه در تاریخ 17 جولای، درخواست رسمی فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران ضمیمه دو دعوت نامه فوق در تاریخ ژوئیه شد. 21 به کنسولگری فرانسه و VFS یک ایمیل ارسال کرد
با توجه به تاخیر سفارت فرانسه در صدور ویزا، با پیگیری منابع غیررسمی، نامه ای در این خصوص به وزارت ورزش ارسال شد و پس از صدور نامه ای از سوی وزارت ورزش به وزارت امور خارجه، در 15 مرداد نامه ای رسمی از طرف وزارت امور خارجه به سفارت تحویل داده شد.
در خصوص عدم صدور روادید نامه دوم به وزارت ورزش ارسال شد و در نهایت وزارت امور خارجه پیگیری های لازم را آغاز کرد که در نهایت منجر به تعیین VFS در 21 مرداد و تکمیل و واگذاری شد. کلیه مدارک را شخصاً به اعضای تیم ارسال کنید.
با وجود پیگیری های ما از طریق مسئولان مسابقات بین المللی و انواع پیگیری های رسمی و غیررسمی داخلی، امروز سفارت فرانسه به وزارت امور خارجه اعلام کرده که ویزا صادر نمی کند.

با در نظر گرفتن این اتفاق، پیش بینی کردیم که این بازیکنان در اوایل پاییز سال 1401 به جام سینگها در تایلند که یکی از معروف ترین جام های آسیایی است اعزام شوند تا از توان فنی و آمادگی به دست آمده از یاتاقان های سازمان یافته استفاده کنند. .

دیدگاهتان را بنویسید