مردم به وظیفه خود عمل کردند، حالا نوبت مسئولان است/ انقلاب اسلامی؛ در خط حرکت انبیای الهی

وی با اشاره به چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک آن، از حضور مردم در این مراسم قدردانی کرد و افزود: .

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه مهمترین پیامی که این راهپیمایی به جهانیان می دهد این است که هیچ اراده ای بالاتر از اراده خداوند نیست، افزود: در آن زمان دشمنان برای رسیدن به نظام جمهوری اسلامی تلاش می کردند. اما خواست خدا و مردم مسلط بر این اراده ها بود و امروز حضور مردم در راهپیمایی 22 بخمن پرشورتر از سال های گذشته است.

وی افزود: ملت ایران با هر دیدگاه و سلیقه همواره در حمایت از نظام اسلامی حضور گسترده ای داشته و دشمنان نیز به خوبی به این موضوع واقف هستند.

موسویفورد گفت: این حضور پرشور مردم با همه مشکلات مبارک و میمون است و جای تشکر دارد. انقلاب اسلامی ایران نهضتی بزرگ، باشکوه و تأثیرگذار است و امروز چراغ راه بسیاری از ملت‌های جهان است.

وی با اشاره به اینکه 22 بخمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام فقط باید به خدا توکل کرد، گفت: وحدت ملی و انسجام اسلامی نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده است.

موسوی فرد گفت: شهدای ما بعد از شهدای عاشورا با هیچ شهید دیگری قابل قیاس نیستند. این ملت ها هم از انقلاب حمایت می کنند و ما اعلام می کنیم که تا آخرین قطره خون در کنار ولی فقیه خواهیم بود.

موسوی فرد گفت: به ستاد می گویم ما مردم به وظیفه خود عمل کرده ایم و حالا نوبت شماست. مدیر باید انقلابی، مدیر و مدبر و جهادگر باشد. کارکنان خوزستان در دولت انقلاب باید رفتاری متفاوت از همه سال های گذشته داشته باشند.

امام جمعه اهواز با استقبال از میلاد امام علی (ع) گفت: قرآن فضیلت حضرت علی (ع) است و ولایت امام مهم ترین خطبه قرآن است.

وی افزود: انقلاب اسلامی تیپ نهضت انبیای الهی است و این رسالت است. یعنی اگر هدایت امام را می بینیم از سنخ انبیا است و همه مخالفانی که در مقابل انبیا صف آرایی کردند نیز در مقابل امام و امت صف آرایی کردند.

موسوی فرد با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی، فناوری و نظامی گفت: حاصل دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی است. توسعه محصولات کشاورزی در اقتصاد، صنعت و سلامت، گسترش فرهنگ دینی و مردم سالاری دینی، گسترش فرهنگ استقلال طلبی و استکبار ستیزی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه اهواز گفت: علم و دانش مایه اقتدار است. اگر ملتی به معنای واقعی کلمه به علم دست یابد، قدرت سیاسی نیز به دست می آورد. اگر دانش داشته باشی می توانی بهترین ها را بگوئی که گویی بهترین دست منطقه و فراتر از آن را می بینی.

وی گفت: مداخله نظامی در کشورهای دیگر به نفع سایر کشورها، سرکوب مردم ایران برای تقویت رژیم پهلوی یکی از اقدامات نیروهای نظامی در آن زمان بود. اما الان نیروهای نظامی انقلاب اسلامی بسیار قدرتمند هستند و شما دیدید که در دوران دفاع مقدس با همه ابرقدرت ها روبرو شدند.

موسویفورد در پایان از مسئولان خواست تا دستاوردهای انقلاب را به نسل جوان نشان دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید