کتایون اشرف جایزه بازی جوانمردانه را دریافت کرد


ساعت: 09:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1876687

کتایون اشرف نایب رئیس فدراسیون قایقرانی در مراسم سالانه کمیته بین المللی بازی جوانمردانه جایزه ترویج بازی جوانمردانه را دریافت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، کمیته بین المللی بازی جوانمردانه سازمان غیردولتی در خدمت ارتقای روحیه ورزشی مسابقات است.ورزش جهانی این کمیته سالانه به ورزشکارانی که بازی جوانمردانه بازی می کنند جوایزی اعطا می کند. امسال مراسم این کمیسیون پس از چندین سال تاخیر به دلیل همه گیر شدن کرون، شب گذشته در بوداپست مجارستان برگزار شد.

کتایون اشرف نایب رئیس فدراسیون قایقرانی که پیش از این از سوی کمیته برگزاری به این رویداد دعوت شده بود، جایزه ویلی دوما را برای ترویج و توسعه ورزش سوارکاری دریافت کرد.

اشرف با توجه به فعالیت در رشته قایقرانی بانوان با طرح توسعه و گسترش ورزش بانوان در سال 1396، انتخاب نخبه و تربیت مربیان نوجوان و قایقرانی، منجر به کسب دو سهمیه المپیک جوانان 2018، اجرای رودخانه کرج جوانان آسیایی شد. قهرمانی و داوری در مسابقات جهانی اسلالوم 2019 و 2021 کاندیدای این جایزه است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی درباره دریافت این جایزه گفت: این جایزه متعلق به همه کسانی است که سال ها برای اعتلای کشتی تلاش می کنند و کمتر دیده شده اند. کسانی که برای تحقق آرزوهای دیگران تلاش می کنند، کسانی که معتقدند روح عادل از برنده شدن در یک مسابقه ارزشمندتر است.

کتایون اشرف ادامه داد: ما این افراد را در جامعه در قالب پدر، مادر، داور، مربی، رسانه و ورزشکار می بینیم و این جایزه را به هر یک از این افراد تقدیم می کنم.

اشرف پیش از این برنده جایزه طلای فدراسیون جهانی قایقرانی برای ورزش بانوان شده بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید