بازی سختی مقابل اسپانیا داشتیم/ باید برای مرحله بعد برنامه ریزی کنیم

ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۷
کد خبر: 1922987

سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران در نشست خبری پس از بازی با اسپانیا در جام جهانی 2023 گفت: در مرحله بعد سه دیدار سخت داریم که باید روی آن تمرکز کنیم و برای آن برنامه ریزی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، نشست خبری تیم ملی مردان کشورمان پس از دیدار با تیم اسپانیا در جام جهانی 2023 لهستان برگزار شد.
وسلین ویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال مردان کشورمان در این دیدار گفت: این برد را به تیم اسپانیا تبریک می گویم، دیدار سختی برای ما بود.باید بهتر کار کنیم. ما سه بازی سخت در مرحله بعد داریم که باید روی آنها تمرکز کنیم و برای آنها برنامه ریزی کنیم.

وویویچ در پاسخ به این سوال که احساسش نسبت به بازی مقابل اسلوونی که زمانی سرمربی آن تیم بود، چیست، گفت: من اهل مونته نگرو هستم، اما مقابل آن تیم هم بازی کردیم و اگر بخواهیم اینطور به آن نگاه کنیم، همه بازی ها برای من از نظر احساسی هستند f. اسلوونی تیم قدرتمندی است و خوب بازی می کند. آنها در زمینه های مختلف عملکرد خوبی داشتند و مانند همه بازی ها سعی می کنیم با این تیم مبارزه کنیم تا قدم به قدم پیشرفت کنیم و ببینیم چه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید