هفته سختی بعد از استعفای نویدکی داشتیم


زمان: 18:13
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811837

سرمربیان تیم های فوتبال تراکتور و سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد نصرتی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان گفت: از بازگشت به تیم بزرگ تراکتورسازی بسیار خوشحالم. خدای نکرده همه اعضای باشگاه و هواداران با هم و متحد عزت و سربلندی خود را به تراکتور برگردانند. از مدیران باشگاه هم تشکر می کنم که در این مقطع حساس به من اعتماد کردند و از هواداران هم تشکر می کنم که با آغوش باز از من استقبال کردند. تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می دهم و امیدوارم مثمر ثمر باشم.

وی افزود: تمام مسابقات با تراکتور را از تلویزیون یا از نزدیک تماشا کرده ام. من شناخت خوبی از عملکرد فنی این تیم دارم. البته با توجه به اینکه در تیم نبودم از روحیه بازیکنان اطلاعی نداشتم و با بزرگان تیم مانند اخباری و کیانی صحبت کردم. باید در این لحظه حساس بیشتر با بازیکنان صحبت کرد، زیرا این بازیکنان خوب هستند و عملکرد خود را قبلا نشان داده اند و در این مقطع عملکرد خوبی ندارند و باید دلایل این موضوع و حرفه ای بودن بازیکنان را جویا شویم. باید دنبال شود.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تاکید کرد: امیدوارم با ارائه یک بازی خوب مقابل سپاهان آبروی تراکتورسازی را برگردانم. با چند بازیکن از تیم سپاهان بازی کردم و با این تیم آشنایی کامل دارم. در کلاس مربیگری هم با نویدکی بودم و افکار او را می دانم. او البته از گروه سپاهان جدا شد. (این مصاحبه قبل از بازگشت نویدکی انجام شده است). با انرژی آمدم و از آقای فاضلی شنیدم که بازیکنان با روحیه خوبی تمرین می کنند.

وی در خصوص امکانات باشگاه گفت: تراکتور از نظر ساختار و تجهیزات بسیار بهتر شده است و جا دارد از کادرفنی این تیم تشکر کنم. ما در حال حاضر استادیوم، هتل، زمین تمرین و پرواز خودمان را داریم که باید قدردان آقای زنوزی باشیم.

نصرتی تاکید کرد: همه باید برای موفقیت تراکتور متحد شویم. امیدوارم هر چه زودتر آقای ساغلام به تیم اضافه شود. بازی های خوب تراکتورسازی به رهبری آقای ساغلام را به یاد دارم. البته آن موقع تراکتور بدشانس بود.

وی در خصوص مصدومان و مصدومان تراکتورسازی برای دیدار مقابل سپاهان گفت: چند بازیکن مصدومیت جزئی داشتند و به نظر می رسد مشکل آنها حل شده است.

تاکسی: هفته سختی بعد از استعفای نویدکی داشتیم

میگل تکیرا درباره دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: ابتدا باید بگویم هفته سختی را به خاطر استعفای نویدکی پشت سر گذاشتیم. ظاهر مال سپاهان است و همه ناراحتیم. با توجه به شرایطی که سپاهان در جدول دارد، همه مسابقات برای ما مهم است.

وی ادامه داد: تراکتورسازی یک تیم فوق العاده خوب و یک باشگاه بزرگ در ایران است. ما باید با تمام توان کارمان را انجام دهیم و جلو برویم و تمام تلاشمان را برای این مسابقه انجام دهیم. سرمربی تراکتورسازی تغییر کرده و باید تمام تلاشمان را بکنیم تا با 3 امتیاز از تبریز برگردیم.

سرمربی سپاهان گفت: فرشاد احمدزاده را به دلیل محرومیت و حسن شوشتری و داود رجبی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. یاسین سلمانی به تازگی به جمع ما اضافه شده و شاید هنوز 100 درصد آماده نباشد. همانطور که گفتم برای گرفتن 3 امتیاز از تراکتور باید متحد باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید