بعد از بازی در مورد فوتبال صحبت می کنم/قرارداد محمدی راد تمدید نشده اما نویدکی سه ساله است.


ساعت: 20:03
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837608

سازمان لیگ باید برنامه بهتری داشته باشد. بازی پرسپولیس و سپاهان نباید پرتنش باشد

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: قرارداد محمدی راد تمدید نشده اما نویدکی سه ساله دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از قهرمانی تیم هندبال سپاهان در لیگ برتر هندبال گفت: به دلیل توقف و بازی های مکرر تیم ملی یکی از سال های طولانی و طاقت فرسا برای بازیکنان و کادرفنی بود و از دهه 80 که سپاهان پیشتاز هندبال ایران بود و بیشترین قهرمانی، بیشترین حضور در آسیا و بیشترین لژیونر در آسیا را داشت، در دهه 90 متزلزل شد و امیدواریم با تلاش بازیکنان، کادرفنی، هواداران پرتلاش و هیئت مدیره از مدیران امسال شاهد ظهور، از سرگیری و احیای هندبال سپاهان در رده های پایه و استعدادیابی آقایان، بانوان، یکی از سخت ترین لیگ ها خواهیم بود.با تبریک به تمامی تیم های حاضر و تشکر از کادرفنی و فدراسیون هندبال. .

وی در خصوص برتری تیم هندبال بانوان سپاهان در مرحله پلی آف و شانس این تیم برای قهرمانی گفت: هندبال بانوان و آقایان به طور جدی مورد توجه و حمایت ما قرار دارد. امیدوارم پسران خوب و دختران شایسته ای که تاکنون ارزشمند و سربلند بوده اند همچنان بدرخشند و سربلند باشند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص قضاوت دیدار فینال لیگ برتر هندبال و اشتباهات داوری در آخرین لحظات گفت: همه پیشکسوتان حاضر در سکوها به این اشتباهات اعتراف کردند. نمیدونم اسم اشتباهات رو چی بذارم خوشحالم که بچه ها با همه سختی ها حقوق گرفتند. متاسفم که رئیس هیأت داوران تحت تأثیر جو قرار گرفت و انتظار داریم ریاست محترم فدراسیون بیشتر به این موضوع فکر کند.

ساکت در خصوص عدم تمدید قرارداد رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: متاسفانه برخی از برنامه های سه سال اخیر توسط کادرفنی و بازیکنان اجرایی نشده است. برخی از این اهداف تربیت مربی در اصفهان، تربیت بازیکنان جوان و توسعه والیبال در اصفهان و حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود. در پی عدم تحقق این اهداف که در برنامه سه ساله قبل از حضور من پیش بینی شده بود، هیات مدیره ارزیابی و بازنگری کردند تا بتوانیم به عقب برگردیم و استعدادهای روستایی و والیبال روستایی را احیا کنیم. این سیاست مبتنی بر شرکت در مسابقات لیگ 1 با تیم جوانان است. این سیاست جدید در هیئت مدیره است که مورد بحث و بازنگری قرار گرفته است، زیرا برخی از برنامه های قبلی کارکنان اجرایی نشده است.

وی در خصوص شرایط همکاری محرم نویدکیا با سپاهان گفت: نویدکیا سه سال با سپاهان قرارداد دارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص شرایط فصل آینده تیم هندبال سپاهان گفت: طبیعتا حضور پررنگی در مسابقات خواهیم داشت.

ساکت در خصوص شرایط فدراسیون فوتبال گفت: بعد از تشکیل جلسه صحبت می کنم و اجازه می دهم تا 20 خرداد شرایط به آرامی پیش برود.

وی در خصوص تعیین شهر میزبان برای دیدار سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر گفت: برای هر بازی باید هتل رزرو و هواپیما گرفته شود. زمانی که قرار بود در اراک بازی کنیم 25 روز قبل از بازی نامه رسمی به فدراسیون نوشتیم اما متاسفانه اخبار ضد و نقیضی در مورد این مسابقه به گوش می رسد. دلیل این امر را نمی دانیم اما انتظار داریم سازمان لیگ زودتر به این مسائل فکر کند چرا که اعزام تیم فوتبال و اعزام کاروان برای ما و پرسپولیس سخت است و باید بلیت و هتل تهیه کنیم.

مدیرعامل سپاهان در خصوص برنامه های باشگاه برای کاهش تنش در این دیدار گفت: نباید تنشی ایجاد شود.

ساکت در خصوص مخالفت هیئت فوتبال تبریز برای میزبانی این دیدار گفت: اطلاعی ندارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید