آیا بعد از بازی با فولاد/ نقل و انتقالات نیم فصل در مورد استعفای خود صحبت خواهم کرد؟ من در مورد نام صحبت نمی کنم

ساعت: 14:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802256

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به پرسپولیس نگفتیم که ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را بدهد، فقط زمین تمرین می خواهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: فردا یکی از مهمترین دیدارهای فصل را مقابل تیم بسیار خوبی داریم که برنامه های ویژه ای در تهاجمی و هجومی دارد. فاز دفاعی بازی با این تیم برای هر تیمی سخت است. شرایط فنی خوبی هم داریم. به لطف بازی خوبی که مقابل ذوب آهن داشتیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم. ما باید همین روند را ادامه دهیم. البته فولاد فضای زیادی به ما نمی دهد و باید از کمترین فضا استفاده کنیم و از عمق و کناره ها به درب دشمن نزدیک شویم.

وی افزود: این دیدار آسانی برای هر دو تیم نیست و با توجه به حضور بازیکنان خوب پرسپولیس و فولاد شاهد یک بازی فنی و تاکتیکی خواهیم بود. تلاش می کنیم و باید 3 امتیاز این بازی خانگی را بگیریم و به دلیل شرایط جوی 3 امتیاز بازی خانگی نمی تواند کمکی به پرسپولیس کند. با تمام وجود و با انگیزه بالا به میدان می رویم تا اول بازی خوبی انجام دهیم و بعد انشاالله سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار با فولاد درباره سوالاتی که در روزهای اخیر درباره احتمال استعفای او مطرح شده است، توضیح داد: اگر بخواهیم در مورد مذاکرات صحبت کنیم، تیم ما فردا بازی بسیار مهمی خواهد داشت. مکان در روزهای اخیر، به جز اینکه هیچ چیز خاصی در برهم زدن تمرکز تیم وجود ندارد. بیایید فردا با تمرکز کامل به میدان برویم تا خوب بازی کنیم. پاسخ این سوال را می توان بعد از مسابقه داد.

گل محمدی با بیان اینکه تیم های جواد نکونام همیشه در دفاع خوب عمل می کنند و ضد حملات خوبی انجام می دهند، گفت: وقتی توپ و حمله را در اختیار داریم، مهم این است که نفرات پشت زمین تمرکز خوبی برای انتقال به حمله حریف داشته باشند. این به دلیل هوشیاری تیم ما است. اگر باهوش باشیم وقتی توپ را در اختیار داریم و نزدیک به حریف کار می کنیم تعجب نخواهیم کرد. فولاد سرعت خوبی در پاس دادن توپ دارد و از افرادی استفاده می کند که می توانند به بازی فشار بیاورند. باید بتوانیم در زمین حریف فشار خوبی به توپ وارد کنیم و البته با عملکرد خوب در دفاع بتوانیم به وظیفه حرکت به سمت دفاع سریع برگردیم تا فرم دفاعی پرسپولیس مرتب شود. مسائل بسیار مهم هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از آخرین صحبت هایش تاکنون اتفاق مثبتی برای این تیم افتاده است، گفت: دیشب با دراویش صحبت کردم و امروز بالای سر تیم می آید و با بچه ها صحبت می کند. دستمزد بازیکنان اخیراً صحبت های زیادی در مورد برخی مسائل مطرح شده است اما بحث ما مالی نیست و تنها بحث ما بی تفاوتی و بی توجهی و بی تفاوتی نسبت به پرسپولیس است و در این 7،8 ماه پس از قهرمانی پنجم اتفاقات زیادی افتاده است. ، مشکل ما این است “ما دنبال حداقل هستیم. 3 ماه است که می گوییم زمین تمرین را به پرسپولیس بدهیم. چیز زیادی نمی خواهیم، ​​نگفتیم به پرسپولیس ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بدهیم. فقط یک می خواهیم. زمین تمرین، این را برای باشگاه و تیم پرسپولیس می‌خواهیم.”

وی افزود: انتظار زیادی نداریم هرچند پرداخت ها به موقع نیست اما دیر یا زود باید پرداخت کنند نه اینکه 6 یا 7 ماه دیگر فقط 20 درصد دریافت کنیم. اینها سوالاتی درباره تیم 40، 50 میلیونی است، «بعضی ها می گویند پرسپولیس پول است، اما اینطور نیست، ما تمام زندگی خود را وقف تیم کرده ایم و بچه ها با تمام وجود به زمین می روند. و جوان. تمرین می کنند و بازی می کنند. افرادی که از بیرون مسابقه را تماشا می کنند فکر نمی کنند چنین مشکلاتی در پرسپولیس وجود داشته باشد.

وی افزود: به دنبال حداقل هایی هستیم که بتوانیم برای تیم خود فراهم کنیم تا بتوانیم انتظارات موجود را تا حدودی برآورده کنیم. این مسائل زیاد سنگین نیست ما می خواهیم شرایط و شرایط خوبی ایجاد کنیم تا بچه ها در آرامش تمرین کنند. این اتفاقات واقعا دردناک است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: برخی فکر می کنند ما با درویش لابی می کنیم اصلا اینطور نیست. همه ما می دانیم که او یک پارسی قدیمی است و او را به خوبی می شناسیم. درویش دوست دارد به پرسپولیس کمک کند. او به تازگی به باشگاه آمده و باید شرایط کاری را برایش فراهم کنند، او هم می داند که توقعاتش بسیار بالاست. او وقتی به جلسه آمد خیلی از این مشکلات خبر نداشت و تازه فهمیده بود در پرسپولیس چه می گذرد. همچنین انتظار داریم هر چه زودتر مشکلات حل شود.

گل محمدی درباره وضعیت نقل و انتقالات تیم و بحث های مختلفی که مطرح شد، توضیح داد: همه تیم ها از ابتدای نیم فصل تغییراتی ایجاد می کنند اما اگر به دنبال بازیکن باشیم این موضوع را رسانه ای نمی کنیم اما در باشگاه و بین ما.” “احتمالاً مسائل احتمالی و گمانه زنی است. همیشه در پنجره نقل و انتقالات این اتفاق می افتد و در تیم های بزرگ زیاد اتفاق می افتد. من در مورد نام صحبت نمی کنم، افراد مختلف زیادی وجود داشتند و این اتفاق می افتد. بهتر است در مورد آنها صحبت نکنید.”

وی در خصوص انتقادات اخیر به بیژن ذوالفقارنسب و اینکه آیا او آن را گزینه مناسبی برای حضور موثر سرخپوشان در هیات مدیره پرسپولیس می داند، گفت: اگر خدا بخواهد این مسائل را در نشست خبری مطرح کنیم خوب نیست. این است.”

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به اینکه تیمش در سوپرجام نیز به مصاف فولاد می رود، خاطرنشان کرد: فولاد با همان نفراتی که فردا با ما بازی می کند جام حذفی را به دست آورد. کیفیت و سازماندهی و امکانات خوبی دارد. جواد نکونام هم روی فولاد اثری گذاشت. همه می دانیم که فولاد یک تیم معمولی است. بازی فردا برای ما از هر چیزی مهمتر است. مهم ترین دیداری که در این فصل داریم، بازی با فولاد است که بعد از آن شانس قهرمانی سوپرجام را داریم و اکنون 100 درصد روی بازی فردا تمرکز کرده ایم.

وی در خصوص حضور مربیان جوانی مانند مهدی رجب زاده که سابقه کار در ذوب آهن را دارد، گفت: هر بازیکنی که روزی در لیگ ما بوده می تواند مربی خوبی هم باشد. در فوتبال ما افرادی هستند که پتانسیل و استعداد خوبی دارند که یکی از آنها مهدی است.» رجب زاده شاگرد من است، زمانی که با هم کار می کردیم همیشه وقت خود را روی بحث فنی می گذاشت. خواهند توانست استعدادهای خود را نشان دهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استعدادهای زیادی در مربیگری داریم که نیاز به توجه دارند. آنها به سازماندهی خوبی نیاز دارند تا مربیان ایرانی از مربیان آسیایی مظلومتر باشند. آنها هیچ امکاناتی ندارند و فدراسیون برنامه ریزی نکرده است. هر مربی به دلیل استعدادها و توانایی های فردی خود موقعیتی را به دست می آورد. در غیر این صورت برنامه ای برای رشد و نشان دادن استعدادهای شما در فوتبال ما وجود ندارد.

وی درباره غایبان پرسپولیس مقابل فولاد توضیح داد: حامد پاکدل، امید عالیشاه، عیسی القطر را نداریم.

وی در خصوص نتیجه اخیر تیم ملی بانوان مقابل هند در جام ملت های آسیا گفت: خدا را شکر مریم ایراندوست و همکارانش و همه بازیکنان خوب تیم بانوان با تساوی مقابل هند یک امتیاز بسیار مهم را کسب کردند. من واقعاً امیدوارم که آنها به نتایج خوبی دست یابند.” او پشت سر آنهاست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید