3 روز فوق العاده در باشگاه سپری کردم، از فصل چهارم استقلال خوشحالم/ اخیراً اتفاقاتی افتاده که مفصل در مورد آنها صحبت خواهم کرد!


ساعت: 08:15
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883390

امیدوارم به افتخارات خوب باشگاه در گذشته دست پیدا کنیم.

مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم نسبت به گذشته متحدتر دست به دست هم دهیم و به افتخارات خوب باشگاه در گذشته دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ عارف غلامی مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال پس از تمدید 2 ساله قراردادش با آبی های فوتبال ایران گفت: در این چند سال روزهای خاطره انگیز و خوبی را در این باشگاه داشتم. یکی از 3 روزی که به نظرم فوق العاده بود امروز بود. بعد از یک سال دیگر افتخار می کنم که در خدمت باشگاه استقلال هستم.

وی در ادامه گفت: این 3 روز شامل اولین روزی است که برای عقد قرارداد به باشگاه بزرگ استقلال دعوت شدم، سپس برای تمدید قرارداد در خدمت این باشگاه بودم. امروز دوباره اینجا هستم تا قرارداد را تمدید کنم. این احساس بسیار خوبی دارد و باعث افتخار من است که چهارمین سال بازدید خود را شروع کردم. امیدوارم بیش از گذشته دست به دست هم دهیم و به افتخارات خوب باشگاه در گذشته دست پیدا کنیم.

غلامی تصریح کرد: وقتی در گروه استقلال با میلیون ها هوادار و علاقه مند هستید، افتخارات فردی نباید انتخاب اول باشد. افتخارات تیم باید در نظر گرفته شود. امیدوارم کل تیم، باشگاه و هواداران دست به دست هم بدهند و به افتخاراتی دست پیدا کنند که چندین سال است رخ نداده است. البته همه از سختی هایی که تیم در سال گذشته داشت آگاه هستند. امسال سخت تره اتحادیه ما باید بسیار قوی تر باشد.

وی در تشکر از استقلالی ها گفت: از تیم باشگاهی تشکر می کنم که سال گذشته با وجود همه سختی ها در کنار ما بود. مدیریت، کادر فنی، پرسنل، لوازم و پزشکی، واقعا از آنها ممنونم. هر کدام به نوبه خود در این قهرمانی سهیم بودند.

مدافع استقلال با اشاره به حضور کادرفنی جدید این تیم گفت: از کادر جدید استقبال می کنم و امیدوارم سال بسیار خوبی را در کنار هم داشته باشیم. مطمئنم با جو حاکم بر تیم این اتفاق خواهد افتاد. من تازه در آستانه شروع تمرین با تیم هستم، اما همه چیز را زیر نظر دارم. این فضا به من رسیده و کاملا آن را احساس می کنم. امیدوارم تا پایان فصل ادامه داشته باشد و اتفاقات خوبی برای هواداران رقم بزنیم.

گلمی پس از تمدید قرارداد با باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران تاکید کرد: باشگاه مدت قرارداد من را اعلام می کند و انشالله در فرصت مناسب به تفصیل صحبت خواهم کرد. هیچ چیز از قبل برای تکرار قهرمانی مشخص نیست. در این مدت اتفاقاتی افتاد که باید مفصل در مورد آنها صحبت کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید