یک روز مفصل درباره جدایی ام از پرسپولیس صحبت خواهم کرد

یک روز مفصل درباره جدایی ام از پرسپولیس صحبت خواهم کرد

مهدی مهدیهانی پس از دو فصل نیمکت نشینی در پرسپولیس از این تیم جدا شد و هفته گذشته به عنوان بازیکن آزاد به هوادار پیوست. این بازیکن از وضعیت خود می گوید. مهدیهانی ابتدا درباره حضورش در هوادار توضیح داد: خیلی خوشحالم که به باشگاه هوادار پیوستم و این فرصت را دارم که برای هوادر موثر باشم. همانطور که می دانید به لطف آقای ساکت الهامی که به من اعتماد کردند و این پیشنهاد را به من دادند خیلی زود این اتفاق افتاد. من قبلاً تجربه همکاری با آنها را در دوران پدیده داشتم و از این پیشنهاد استقبال می کنم و امیدوارم بتوانم اتفاقات خوبی را رقم بزنم.

وی درباره دیدار مقابل مس کرمان که در آن شانس بازی پیدا کرد، گفت: خدا را شکر بازی بسیار حساسی بود، یکی از آن بازی های 6 امتیازی بود که توانستیم تمرکز داشته باشیم و هر کاری که کادر فنی گفته بود انجام دهیم و برنده شدم. . امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم، احساس می کنم تیم خوبی داریم و بچه ها، کارکنان و مدیریت متحد هستند تا اتفاقات خوبی بیفتد.

مهدیهانی درباره گلزنی به پرسپولیس در بازی دوستانه این هفته خود گفت: رفتن به ورزشگاه کاظمی خاطرات را زنده کرد. پس از بازگشت از کرواسی به فوتبال ایران، دو سال در تیم پرسپولیس بودم و روزهای تلخ و شیرین زیادی را تجربه کردم. از دیدن هم تیمی های سابقم خوشحالم. این بازی به من که مدت ها از شرایط فوتبالی دور بودم کمک کرد تا بدنم را بیشتر با شرایط بازی آشنا کنم. جدا از گل من، بازی خوبی انجام دادیم و برای هر دو تیم خوب بود.

این مهاجم درباره جدایی اش از پرسپولیس گفت: دوست دارم روزی درباره جدایی از پرسپولیس مفصل صحبت کنم، الان تمرکزم روی کانون هواداران است. در آنجا با من بسیار کم لطفی و بی مهری شد که انشالله با عملکرد خوبم بتوانم این را ثابت کنم.

مهدیهانی در پایان درباره نحوه بدون تیم ماندنش در هفته های اول توضیح داد: دو سه پیشنهاد بود اما فکر می کردم پیشنهادات بهتری می آید اما چون در پرسپولیس بازی نکردم این اتفاق نیفتاد و من عقب ماندم و فکر کردم نیم فصل بدون تیم خواهم بود. من از آقای ساکت سپاسگزارم و امیدوارم با عملکرد خوبم در زمین این اعتماد را جبران کنم.

دیدگاهتان را بنویسید