سرمربی پرسپولیس: درباره اتفاقاتی که نیفتاده صحبت نمی کنم

سرمربی پرسپولیس: درباره اتفاقاتی که نیفتاده صحبت نمی کنم

مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی پس از تساوی تیمش مقابل مس درباره این دیدار گفت: فکر می کنم بازی حاشیه خاصی نداشت. لیزر را به چشم دروازه بان ما زدند و من به داور گفتم و او اخطار داد. هواداران آمدند و لذت بردند و فکر نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد. به جز هشت دقیقه پایانی بازی که تمرکز نداشتیم. در طول مسابقه فکر می کنم سخت بازی کردیم و به تیم مس فرصت ندادیم.

وی در پاسخ به این سوال که پست سرمربی فصل آینده چگونه خواهد بود، گفت: در حال حاضر هیچ اتفاقی نیفتاده است و دوست ندارم در مورد اتفاقاتی که نیفتاده صحبت کنم. 8 فینال پیش رو داریم و اگر بخواهیم در مورد اتفاقاتی که در حال حاضر رخ نداده صحبت کنیم، درست نیست. خدا نکنه وقتی قهرمان شدیم از حمایت حرف میزنیم.

منتخب ملوان تیم ملی در جام جهانی گفت: فکر نمی کنم تیمی شویم و با هدف جلو برویم. کوهنوردی به هیچ وجه دور از دسترس نیست. با شناختی که از دراگان و بچه های تیم ملی دارم، صعود به هیچ وجه دور از دسترس نیست.

زارع در پایان با انتقاد از اسکوچیچ گفت: تیمی که موفق باشد تحت فشار است و این کاملا طبیعی است. ما در لیگ برتر و لیگ یک احساس کردیم و هر تیمی که خوب کار کند تحت فشار است و این در فوتبال ایران طبیعی است. فکر نمی کنم زیاد تاثیرگذار باشد و مطمئن باشید اگر تمرکز کنیم صعود می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید