خدا را شکر و خوشحالم که نقش همسر شهید را دریافت کردم


زمان: 15:18
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855143

مریلا زارعی در افتتاحیه اکران مردمی فیلم سینمایی «حناس» گفت: «حنا» بخشی از تاریخ معاصر کشورمان است. سرزمینی که اگر تاکنون زنده مانده به خون شهدایی است که مظلومانه رفتند تا در امان باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اولین اکران مردمی فیلم سینمایی «حناس» شب گذشته 20 خردادماه با حضور مریلا زارعی و کوثر حیدری بازیگران، شهر پیرانی و آرمیتا رضایی همسر و پسر شهید داریوش رضایی، نژاد کارگردان حسین برگزار شد. دارابی و تهیه کننده موها .

محمدرضا شفا پیش از نمایش این فیلم در سخنانی کوتاه گفت: «هناس داستان واقعی زندگی شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد است.

سپس شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد نیز گفت: «حنا» شاید یکی از معدود فیلم های ساخته شده در این ژانر باشد. از مریلا زارای که یکی از بازیگران بی نظیر سینمای ایران است برای قبول این نقش تشکر می کنم و باید بگویم همکاری با او باعث افتخار من است. همچنین از حسین دارابی و محمدرضا شفا برای ساخت این فیلم با دغدغه تشکر می کنم.

مریلا زارعی بازیگر فیلم حنا با ابراز امیدواری نسبت به آشنایی بیشتر مردم با تاریخچه این فیلم و اکران آن گفت: حنا بخشی از تاریخ مدرن کشور ماست؛ حنا. سرزمینی که اگر تاکنون زنده مانده به خون شهدایی است که مظلومانه رفتند تا در امان باشیم. امیدوارم این امنیت و آرامش با تعهد و مسئولیت تداوم داشته باشد و شما به سلامت به این راه ادامه دهید چرا که شهدا به دنبال آن بودند.

وی افزود: خدا را شکر و خوشحالم که این نقش به من سپرده شد تا در به تصویر کشیدن زنانی که در این سرزمین ایستادند و صبورانه ایستادگی کردند، ایفای نقش کنم. صاحب اصلی این نقش حضور دارد و با توکل به خدا و راهنمایی های کارگردان و همه عواملی که در این مسیر کمک کردند، مسئولیت بزرگی بر عهده من بود که آن را به انجام برسانم.

بازیگر هناس با اشاره به اینکه این فیلم برای اطلاع رسانی ساخته شده است، گفت: حنا تکه ای از تاریخ سرزمین ماست که باید برای آیندگان بماند.

زارای ضمن ابراز خوشحالی از اینکه در فیلمی به چنین موضوعی پرداخته است، گفت: با تشکر از محمدرضا شفا، تهیه کننده ای که این کار را به جان خرید و به پایان رساند. از حسین دارابی کارگردان هم تشکر می کنم که توانست وقت خود را به موضوعات دیگر اختصاص دهد اما به دلیل اعتقاد به تاریخ جایگاه خود را حفظ کرد.

وی ادامه داد: کارگردان سعی کرد خارج از شعارها و شرایط برخی فیلم ها که باعث می شود مخاطب از او فاصله بگیرد فضایی انسانی و عاشقانه روایت کند و از منظر دیگری که همسر شهید است به ماجرا نگاه کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به مخاطبان توصیه می کنم اگر فیلم را دوست داشتند، آن را به دوستان خود توصیه کنند تا حداقل یک بار هناس را ببینند و در گنجینه خاطره ها نگه دارند.

فیلم سینمایی «حناس» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفا با برداشتی آزاد از تاریخ واقعی، داستان زندگی شهید داریوش رضایی نژاد از شهدای ترور هسته ای و خانواده اش را روایت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید